تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۵۶۷۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
65 میلی‌متر بارندگی در دزفول/ آبگرفتگی برخی منازل
رئیس اداره هواشناسی صفی آباد دزفول گفت:در 24 ساعت گذشته 65میلی متر بارندگی در این شهرستان ثبت شده است.

علی کرمی روز چهارشنبه با بیان اینکه بارندگی از صبح روز سه شنبه در شهرستان دزفول آغاز شده و همچنان ادامه دارد افزود: تا ظهر روز چهارشنبه 65 میلی متر بارندگی در اداره هواشناسی دزفول ثبت شده است.

وی افزود:تا صبح امروز میزان بارندگی در سردشت 37 میلی متر،در اندیمشک 34 میلی متر،در سطح شهر دزفول 50 میلی متر ثبت شده است و پیش بینی می شود سامانه بارندگی پیش از ظهر پنجشنبه به تدریج از منطقه خارج شود.

رئیس اداره هواشناسی صفی آباد دزفول رگبار پراکنده را تا اواخر روز جمعه برای این شهرستان پیش بینی کرد و ادامه داد:از اواخر جمعه تا شنبه کاهش دما در شمال خوزستان دور از انتظار نیست.

وی دمای فعلی شهرستان دزفول را 17 درجه سانتیگراد عنوان کرد و گفت:رطوبت نسبی هوای دزفول در حال حاضر 97 درصد می باشد.

کرمی حداکثر و حداقل دمای این شهرستان در 24 ساعت گذشته را به ترتیب 17 و 14 درجه اعلام کرد.

آبگرفتگی در منازل روستایی بخش شهیون دزفول

بخشدار شهیون گفت:طبق گزارش های واصله بر اثر بارندگی و وزش باد که از دیروز تا کنون ادامه دارد برخی منازل روستایی در روستای مازه پاریاب در دهستان احمدفداله دچار آبگرفتگی شدند .

محمدحسین خجسته کیا افزود:تاکنون مشکل دیگری در روستاهای این بخش گزارش نشده است.

مسعود سخایی بخشدار سردشت دزفول نیز گفت:با توجه به پیش بینی هایی که در خصوص بارندگی شده بود عشایری که ممکن بود در این بخش دچار مشکل شوند را به مناطق امن منتقل کردیم تا دچار مشکل نشوند.

بر اثر بارندگی اخیر که با وزش باد و رعدو برق همراه بود دیروز برق برخی روستاهای بخش چغامیش و روستاهای بخش شهیون دزفول برای ساعاتی قطع شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار