تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۵۶۷۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان خبر داد:
ذرت خوزستان امسال هم در بورس عرضه می‌شود
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با بیان این‌که محصول ذرت، امسال نیز مانند دو سال گذشته در قالب بورس به فروش می‌رسد، گفت: این شرکت آمادگی دارد همه ذرت تولیدشده کشاورزان را از آن‌ها دریافت و در بورس عرضه کند. 

هادی سلامات اظهار کرد: برداشت ذرت از 28 آبان در شهرستان‌های مختلف خوزستان آغاز شده و در این زمینه مانند دو سال گذشته شرکت پشتیبانی امور دام آمادگی دارد تا همه ذرت تولیدشده کشاورزان را از آن‌ها دریافت کند و به مراکز خشک کردن تحویل دهد و سپس در بورس عرضه کند.

وی افزود: تاکنون سازمان بورس، 15 انبار با مجموع ظرفیت 143 هزار تن را در استان خوزستان برای جمع‌آوری ذرت برداشت شده کشاورزان تایید کرده است که از این تعداد با 14 انبار با ظرفیت 131هزار و 500 تن قرارداد منعقد کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: همچنان به دنبال عقد قرارداد با مراکز نگهداری بیشتری در شهرستان‌های استان هستیم و ممکن است این انبارها به حدود 40 مرکز نیز برسد.

سلامات عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال کشاورزان حدود 300 هزار تن ذرت از مزارع خود برداشت کنند که این محصول عمدتا در شهرهای شوشتر، دزفول، شوش، اندیمشک، بهبهان، اهواز و گتوند کشت شده است.

وی خاطرنشان کرد: ذرت امسال نیز با قیمت تضمینی 10650 ریال در قالب بورس عرضه می‌شود و با هر قیمتی که خریده شد، ما به تفاوت آن از سوی دولت به کشاورز پرداخت می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار