تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۵۶۷۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون آموزش متوسطه استان :
رامشیر برای اولین بار تحت پوشش بنیاد علوی قرار گرفت
معاون آموزش متوسطه استان در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان رامشیر با تبریک هفته بسیج مطالبی را در خصوص وضعیت تحصیلی دانش آموزان رامشیر مطرح نمود و اظهار داشت : توازن در توزیع نیروی انسانی در رامشیر بسیار مطلوب می باشد و51 درصد از دانش آموزان در بخش نظری  و مابقی در بخش کارو دانش و فنی حرفه ای مشغول به تحصیل هستند.

جمشید کمایی گفت: بیشترین نگرانی ها در حوزه اشتغال ، بیکاری تحصیلکرده هاست و در حال حاضر نیاز جامعه به نیروهای دارای مهارت و آچار به دست می باشد و با توزیعی که در رامشیر صورت گرفته این نگرانی به حداقل خواهد رسید.

کمایی در ادامه با بیان اینکه براساس قانون، متولی پژوهش سراها ،شورای آموزش و پرورش شهرستان هاست خواستار حمایت از پژوهش سرای رامشیر تنها نماینده آموزش و پرورش کشور در نمایشگاه تهران شد.

معاون آموزش متوسطه  اداره کل آموزش و پرورش خوزستان خاطر نشان کرد : پوشش تحصیلی خط قرمر آموزش و پرورش است و تمام تلاش ها در راستای پوشش تحصیلی مناسب در شهرستان هاست و در جهت حمایت و تقویت دانش آموزان رامشیری در کنکور ،امسال برای اولین بار در رامشیر ، دانش آموزان مقطع متوسطه دوم تحت پوشش بنیاد علوی قرار گرفتند .

وی همچنین ایمن سازی مدارس و برچیده نمودن مدارس کانکسی را از اولویت های آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری رامشیر در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان بر برگزاری جلسات فرعی آموزش و پرورش در بخشداری ها، به منظور حل مشکلات مدارس روستایی تاکید کرد .

تاکید سرپرست فرمانداری رامشیر بر برگزاری جلسات فرعی شورای آموزش و پرورش در بخشداری ها

سرپرست فرمانداری رامشیر  در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج ، از حضور معاون آموزش متوسطه استان و دیگر اعضاء تقدیر کرد و اظهار داشت : هدف از برگزاری این جلسه، چاره اندیشی و حل مشکلات موجود در حوزه آموزش و پرورش شهرستان می باشد و امیدواریم در این جلسه این امر محقق شود .

حسینی نژاد در ادامه با بیان اینکه دهیاران بخشی از بودجه خود را جهت برطرف نمودن مشکلات مدارس روستایی هزینه نمایند تاکید کرد : بخشداران موظفند جلسات فرعی آموزش و پرورش را در بخشداری ها برگزار و با کمک دهیاران نیازهای مدارس را برطرف نمایند .

وی در بخش دیگری از سخنانش بر همکاری و هماهنگی دستگاههای خدمات رسان با آموزش و پرورش تاکید کرد و اظهار داشت : این دستگاهها حق ندارند خودسرانه عمل نمایند وهرگونه قطعی آب ،برق و ... می بایست با اطلاع قبلی صورت گیرد و آموزش و پرورش نیز می بایست به تعهدات خود در قبال این ادارات  عمل نماید .

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان رامشیر در ادامه با انتقاد از عدم جذب برخی نخبگان شهرستان در استخدام اخیر نیروهای حق التدریسی در آموزش و پرورش اظهار داشت : جذب فرزندان فرهنگیان یک حرکت خوبی بود که در این طرح انجام شد و ضرورت دارد که آموزش و پرورش جهت تنویر افکار عمومی در این خصوص شفاف سازی بنماید  و پیگیری های لازم را در خصوص جذب نخبگان شهرستان انجام دهد .

سرپرست فرمانداری رامشیر در پایان سخنانش بر همکاری ادارات جهت برگزاری سومین جشنواره استانی قران  در رامشیر و همچنین تامین امکانات و رفع نیازهای ایاب و ذهاب دانش آموزان علی الخصوص دانش آموزان دختر توسط شرکت نفت تاکید کرد.

گفتنی است در ابتدای جلسه مطالبی در خصوص مسائل و مشکلات مختلف آموزش و پرورش ،  معلمان ، مدارس و دانش آموزان توسط دیگر اعضاء مطرح شد که پیگیری جهت پشتیبانی اردوهای راهیان نور دانش آموزان ، کمبود مشاور در سطح مدارس، نارضایتی برخی از اولیا از وضعیت هدایت تحصیلی دانش آموزان و کمبود سرانه مدارس از آن جمله اند .
:
:
:
آخرین اخبار