تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۵۷۱۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمایت شرکت ‌شهرک‌های صنعتی از شرکت‌های دانش‌بنیان خوزستان
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اشاره به حمایت از شرکت‌های دانش‌بینان٬ گفت: حمایت از شرکت‌های پژوهش‌محور از اهداف ما محسوب می شوند و تسهیلات خوبی برای این شرکت‌های دانش‌بینان پیش‌بینی شده است. 

اخلاق محمدیان در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و پنجمین فن‌بازار خوزستان٬ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پژوهش می‌تواند به واحدهای صنعتی و افزایش راندمان تولید واحدها کمک کند و اگر واحدی دانش‌محور و پژوهش محور باشد می‌تواند رشد و بقای خوبی داشته باشد.

وی افزود: از اهداف ما حمایت از شرکت‌هایی است که پژوهش‌محور هستند و در این زمینه فعالیت می‌کنند. همچنین از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت‌های ویژه‌ای می‌کنیم و تسهیلات خوبی برای این شرکت‌ها پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: پژوهش‌هایی که ما انجام می‌دهیم در زمینه واحدهای صنعتی و شهرک‌های صنعتی است که ارقام آن به طور دقیق در غرفه به نمایش گذاشته شده است.

محمدیان با اشاره به همزمانی نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی٬ تولیدی و خدمات فنی و مهندسی خوزستان با نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری استان٬ عنوان کرد: امسال هفتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی برای هفتمین سال متوالی برگزار شده است که واحدهای صنعتی و خدمات فنی و مهندسی را در این نمایشگاه گردهم می‌آوریم.

وی افزود: در این نمایشگاه ۱۰۰ واحد صنعتی در ۸۰ غرفه و مساحتی حدود ۲۵۰۰ مترمربع حضور دارند که سه سالن را این واحدها به خود اختصاص داده‌اند. تمام صنایع فلزی٬‌ غذایی٬ شیمیایی٬‌ غیرفلزی٬ ‌نساجی٬ پوشاک و خدمات فنی مهندسی در این نمایشگاه حضور دارند.

محمدیان ادامه داد: این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی برقرار است و از مسوولان و مردم برای بازدید دعوت می‌کنم، چراکه مایحتاج دستگاه‌ها و مردم در این نمایشگاه عرضه می‌شود. این نمایشگاه ظرفیت این را نیز دارد که واحدها محصولات یکدیگر را تامین کنند و برخی از این واحدهای صنعتی حتی مایحتاج روزانه مردم را تامین می‌کنند. به طور قطع این نمایشگاه موجب ایجاد بازاری جدید برای واحدها خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان اینکه صنایع غذایی یک سالن را در این نمایشگاه به خود اختصاص داده‌اند٬ گفت: ما در استان ظرفیت بسیار خوبی در صنایع غذایی داریم که می‌تواند به استفاده مردم از محصولات درون استان کمک کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار