تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۱۵۷۱۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس پارک علم و فناوی خوزستان:
حضور 19 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه فن بازار خوزستان
۱۹ شرکت دانش بنیان در نمایشگاه فن بازار خوزستان حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود را نمایش می دهند
رئیس پارک علم و فناوی خوزستان گفت: ۱۹ شرکت دانش بنیان در نمایشگاه فن بازار خوزستان حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود را نمایش می دهند.

بابک مختاری شامگاه پنجشنبه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه هفته پژوهش و توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان عصر پنج شنبه افتتاح شد.  ۱۹ شرکت دانش بنیان و واحد فن آور و همچنین ۲۷ دانشگاه، دستگاه اجرایی و شرکت های صنعتی در این نمایشگاه حضور دارند.

مختاری با اشاره به اختصاص یک غرفه به خبرنگاران در ارتباط با تفاوت های نمایشگاه امسال گفت: برگزاری جشنواره دانش آموزی، اجرای چند رونمایی از محصولات تولیدی واجد نوآوری های حداقلی، انجام قسمتی از امور روند صدور کارت ملی هوشمند با اختصاص سایت سیار و پخش زنده افتتاحیه در پیج های پرمخاطب اینستاگرام از جمله این تفاوت ها است.

وی عنوان کرد: امسال برای هفته پژوهش، رسانه ای که بیشترین فعالیت را در این حوزه (بخش خبر و عکس) داشته در اختتامیه این هفته که پنجم دی ماه برگزار می شود، مورد تقدیر قرار می دهیم. البته از همه رسانه هایی که حضور داشتند نیز به صورت ویژه تقدیر خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوی خوزستان  گفت: معمولا هر ساله شرکت های دانش بنیان تازه تأسیس برای اینکه خودشان را نشان بدهند، استقبال بیشتری از برگزاری نمایشگاه دارند. دستگاه های دولتی هم معمولا همان حاضران سال های قبل هستند و امسال فقط دانشگاه علوم پزشکی شوشتر جدیدا حضور پیدا کرده است.

مختاری با اشاره به حضور ۱۹ شرکت دانش بنیان در نمایشگاه امسال خبر داد: شرکت دانش بنیان خانه بازار نیز کسب و کارهای خانگی زنان را پرزنت می کند، در این نمایشگاه حضور دارند.

وی توضیح داد: ۱۴ شرکت دانش بنیان استان نیز در نمایشگاه کشوری تهران حضور دارند و برای همین دیگر در نمایشگاه استانی حضور پیدا نکردند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار