تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۵۷۱۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان خبر داد:
غرق‌شدن۱۱۲نفر در سواحل‌خوزستان در ۶ماه نخست‌سال
در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۱۱۲ نفر از شهروندان در سواحل خوزستان غرق شده اند که این یک زنگ خطر جدی به شمار می آید
 مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۱۱۲ نفر از شهروندان در سواحل خوزستان غرق شده اند که این یک زنگ خطر جدی به شمار می آید. 

محمدصادق کریمی کیا پنجشنبه در دومین جلسه ستاد هماهنگی، ساماندهی و نظارت بر سواحل و تفرجگاه های استان خوزستان که در محل فرمانداری شهرستان دزفول برگزار شد، اظهار کرد: در پنج سال گذشته حدود ۸۲۱ نفر از شهروندان بر اثر غرق شدن در سواحل استان خوزستان جان خود را از دست داده اند. 

وی افزود: از این میزان، بیشترین غرق شدگان مربوط به شهرهای دزفول، شوشتر و اهواز بوده اند. 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان عنوان کرد: با وجود اینکه آمار غرقی های سال ۹۵ در خوزستان به طور کلی ۱۳۵ نفر بوده اما متاسفانه در ۶ ماهه نخست سال ۹۶ ما شاهد غرق شدگی ۱۱۲ نفر از شهروندان در رودخانه ها، کانالها، رودها و مناطق آبی استان بوده ایم که این یک زنگ خطر جدی به شمار می آید. 

کریمی کیا با اشاره به تشکیل ستاد ساماندهی سواحل خوزستان در ۶ ماه اخیر، تاکید کرد: لازم است دستگاه های متولی در استان با تمام توان و امکانات در جهت رفع این بحران و کاهش آمار مغروقان در سواحل خوزستان گام بردارند و در این راستا مدیران متولی در کشور نیز در جهت کاهش و جلوگیری از فوت شهروندان در این امر یاری گر ما باشند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار