تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۵۷۲۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خطیب جمعه شادگان:
استخدام‌ها در نفت نباید باعث اجحاف در حق جوانان خوزستان شود
هر گونه استخدام نیرو در نفت باید بر اساس عدالت باشد و نباید در حق جوانان این استان اجحاف شود
خطیب جمعه شادگان گفت: هر گونه استخدام نیرو در نفت باید بر اساس عدالت باشد و نباید در حق جوانان این استان اجحاف شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شادگان که در محل مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) برگزارشد، ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) همواره نسبت به وحدت میان مسلمانان تاکید داشتند زیرا در پرتو وحدت است که برکات بسیاری به مسلمانان داده می شود؛ بنابراین باید شاهد بزرگداشت هفته وحدت به طور مناسب باشیم.

وی با اشاره به آغاز هفته وحدت گفت: پیام قرآن وحدت و دعوت به اتحاد و برادری است و سیره و سنت پیامبر گرامی اسلام اتحاد، اخوت و برادری است.

خطیب جمعه شادگان در ادامه خطبه های خود از ۱۲ آذر به عنوان روز قانون اساسی یاد کرد و افزود: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی تدوین و تصویب قانون اساسی است که بر مبنای قرآن کریم و براساس خون شهیدان والامقام محقق شده است.

وی تصریح کرد: درقانون الهی و اسلامی، همه یکسان هستند سفید و سیاه و ندارند و همه باید به قانون احترام بگذارند تا هرج و مرج صورت نگیرد.

حجت الاسلام شرفی در فراز دیگری از خطبه های خود با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو، به نقش و جایگاه علم و علم‌آموزی در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: دین اسلام همواره بر علم و علم آموزی توصیه و تاکید ویژه داشته است تا جایی که خدای متعال به قلم و آنچه که می‌نویسد سوگند یاد کرده است.

خطیب جمعه شادگان در بخش پایانی خطبه های خود با انتقاد از فراخوان آزمون استخدامی دو هزار و ۵۰۰ نفری شرکت نفت در استان خوزستان گفت: نتیجه این فراخوان استخدامی حذف ۸۰ تا ۹۰ درصدی جوانان تحصیلکره این استان و گزینش افراد خارج از استان و غیربومی بوده و این نوعی اجحاف و بی عدالتی در حق جوانان غیور و ولایت مدار و همیشه در صحنه استان خوزستان خواهد بود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار