تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۷
کد خبر: ۱۵۷۲۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکان اضطراری ۲۸ گردشگر گرفتار در منطقه آبشار «شوی»
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به یک گروه گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی آبشار شوی دزفول خبر داد
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به یک گروه گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی آبشار شوی دزفول خبر داد.

صادق سلامت اظهار کرد: عصر روز جمعه 10 آذر اتوبوس گردشگرانی که ظاهرا از اهواز به منطقه آبشار شوی در شمال دزفول سفر کرده‌ بودند، در مسیر بازگشت در پیچ و خم‌های این منطقه کوهستانی و صعب‌العبور که هوایی بسیار سرد دارد، گرفتار می‌شود.

وی افزود: اتوبوس این گردشگران نزدیک یک پرتگاه  دچار مشکل و خرابی شده بود که موضوع توسط خود این گروه گردشگری که 28 نفر هستند، حوالی ساعت 18 به هلال احمر دزفول اطلاع‌رسانی می‌شود و تقاضای کمک‌ می‌کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: به دنبال گزارش این گردشگران سریعا یک اکیپ امداد و نجات پنج نفره به همراه یک دستگاه خودروی آمبولانس و خودروی پشتیبانی به منطقه آبشار شوی اعزام شد. اکنون تمام این گردشگران در چادرهایی که در این منطقه نصب شده، اسکان اضطراری یافته‌اند و اقلام غذایی و وسایل گرمایشی میان آن‌ها توزیع شده است.

سلامت ادامه داد: در حال حاضر خوشبختانه تمام این 28 گردشگر در صحت و سلامت به سر می‌برند و به هیچکدام از آن‌ها آسیب و صدمه‌ای وارد نشده‌ است. صبح فردا(شنبه) با تعمیر اتوبوس و رفع سایر مشکلات این گردشگران از منطقه منتقل می‌شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار