تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۵۷۲۱۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یوسفی خبرداد:
پرداخت سود 15 درصدی به سپرده‌‌گذاران موسسه آرمان
قرار شد مبالغ این موسسه تا ۱۰۰ میلیون تومان و سود متعارف ۱۵ درصد که سود متعارف بانک مرکزی است٬ پرداخت شود
نماینده مردم اهواز با اشاره به مساله موسسه آرمان گفت: قرار شد مبالغ این موسسه تا ۱۰۰ میلیون تومان و سود متعارف ۱۵ درصد که سود متعارف بانک مرکزی است٬ پرداخت شود . 

همایون یوسفی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری در جمع خبرنگاران  در خصوص پیگیری‌ها برای حل مشکل سپرده‌های مردم در موسسه آرمان٬ اظهار کرد: از روز اول درحال پیگیری مشکلات موسسه آٰرمان بودیم و تا لحظه آخر پیگیری خواهیم کرد . 

وی افزود: با توجه به حجم منابعی که شناسایی شده و تصمیماتی که دولت برای کل موسسات غیرمجاز در جلسه سران قوا گرفته و کمیته‌ای که برای تعیین تکلیف این موسسات تشکیل دادند٬ قرار شد مبالغ این موسسه تا ۱۰۰ میلیون تومان و سود متعارف ۱۵ درصد که سود متعارف بانک مرکزی است٬ پرداخت شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این بر اساس منابعی است که از سهامداران شناسایی شده و درحال پیگیری هستیم که اگر منابع بیشتری شناسایی شوند٬ طبق قراردادی که سپرده‌گذاران تا هر سقفی از سود دارند٬ مابقی سود به سپرده‌‌گذاران پرداخت شود . 

یوسفی عنوان کرد: سپرده‌گذاران استحضار داشته باشند که سختی‌های زیادی کشیده شد و ما حسب وظیفه خود پیگیری کردیم تا این منابع را که بسیاری از آن‌ها قابل وصول نبودند٬‌ شناسایی شوند و در حال حاضر با این حجم منابع این مقدار پول قابل پرداخت است. امیدواریم با شناسایی بیشتر منابع و با تصمیماتی که در سطوح سران قوا و در سطح بانک مرکزی گرفته می‌شود٬ نسبت به تعیین تکلیف باقی سود تصمیم‌گیری شود .

وی ادامه داد: ما تا لحظه آخر در کنار مردم خواهیم بود و به شدت از اهرم‌های قانونی خود در برابر بانک مرکزی٬ وزارت اقتصاد و ... استفاده می‌کنیم که حق مردم را بگیریم. اکنون یک قدم رو به جلو برداشته شده و امیدواریم با پیگیری‌های پیشتر٬‌ قدم‌های بهتری برداشته شود .

نماینده مردم اهواز٬ کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما روزانه درحال پیگیری هستیم اما زمان حل کامل این مشکل قابل پیش‌بینی نیست و نیاز است اموال شناسایی شود که برای اینکار دستگاه‌های مختلف ورود کرده‌اند. با این اقدام نیز تا حدودی مشکل مردم حل شده است و باید توجه کنیم که این مشکل بسیار بزرگی بوده که در یک مرحله قابل حل نیست.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: موسسه آرمان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
0
0
سلام
واقعآ از جناب دکتر یوسفی نماینده اهواز و حومه که همان روز های بحران موسسه موسسه آرمان (وحدت) در جهت گشایش مشکل مال باختگان از هیچ تلاشی فروگذارنبودند کمال تشکر می شود با تشکر
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
0
0
این حقه بازیه آیا اگرمن وام با نرخ 25 درصد گرفته بودم حالا موسسه حاضر بود که وامش را با نرخ 15 درصد به من بده . اصلا حلال نمی کنم و واگذارشون می کنم به خدا و وروز قیامت اینهم پای بقیه ی طلب های ما
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
0
0
سلام ما سپروه گذاران موسسه ارمان وحدت گتوند هستیم ولی متاسفانه این موسسه در گتوند هنوز فعال نشده و میگه دستگاه و خط اعتباری نداریم...که باید مردم برن دزفول که این امر برای انها بسیار سخت است خواهشمند است پیگیری نمایید.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
0
0
با سلام خدمت نماینده محترم اهواز جناب یوسفی بنده به نوبه خود از شما که از ابتدا پیگیراین مشکل بودید سپاسگزارم خداوند به شما توفیق بده سیف از خرم آباد لرستان
:
:
:
آخرین اخبار