تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۲۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور گروه جهادی پزشکان در مناطق سخت‌گذر دهدز
حضور گروه جهادی پزشکان متخصص در مناطق سخت‌گذر دهدز مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه از اردوی جهادی پزشکان متخصص این مرکز و پذیرش بیش از 200 تن از روستاییان مناطق محروم ملا و میراحمد غریبی های بخش دهدز در شهرستان ایذه خبر داد.

دکتر مازیارحسن زاده کیانی با بیان اینکه ارایه خدمات درمانی در مناطق محروم توسط گروه های جهادی جامع پزشکی در دستور کار است افزود: این تیم در کلیه مناطق روستایی و سخت گذر این شهرستان به صورت جهادی حضور یافته تا به بیماران و نیازمندان خدمات درمانی رایگان ارایه کنند.

وی گفت: یک گروه از پزشکان متخصص بیمارستان شهدای ایذه روز پنجشنبه در منطقه محروم دنباله‌رود بخش دهدز حضور یافتند و خدمات درمانی خود را در روستاهای ملا و میراحمدغریبی ها ارایه دادند.

سرپرست این گروه درمانی جهادی افزود: خدمات صورت گرفته در این اردوی جهادی، توسط متخصصان داخلی و عفونی، کارشناسان پرستاری، بهداشت و‌مامایی به صورت گرفته و‌ توسط همین تیم داروی رایگان به مراجعه کنندگان ارائه شد.

حسن زاده کیانی با اشاره به پذیرش بیش از 200 نفر در این اردوی جهادی، گفت: این برنامه جهادی به همت پایگاه مقاومت امام حسن عسکری (ع) و بسیج جامعه پزشکی ایذه انجام شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه گفت: این سومین اعزام ‌جهادی پزشکان شهرستان به مناطق محروم بوده که این ‌روند در هفته ها و ‌ماه های آینده ادامه‌ خواهد داشت.

بخش دهدز از مناطق محروم شهرستان ایذه در ‌همجواری با استان اصفهان، کهکلویه و بویراحمد و ‌چهارمحال بختیاری قرار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار