تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۵۷۲۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان:
هلال احمر در شهرستان ملاثانی مستقر شد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: هلال احمر در زمینه محرومیت زدایی حضور فعالی دارد و همواره پای ثابت محرومیت‌زدایی حوزه حاشیه نشینی و حاشیه های شهر بوده که کار خوب و اثرگذار و موفقی بوده است.

هلال احمر در شهرستان ملاثانی مستقر شد

حجت‌الاسلام قربانعلی سعادت نیا امروز در آئین افتتاحیه ساختمان جمعیت هلال‌احمر شهرستان باوی در ملاثانی اظهار داشت: هلال احمر ظرفیت‌های خوبی برای خدمت به مردم دارد و طرح خادم در زمینه بلایای طبیعی یکی از این ظرفیت‌ها است.

وی با اشاره به قرارداشتن شهرستان باوی در کنار رودخانه کارون و عبور جاده ترانزیتی از دل شهر، افزود: با توجه به وجود رودخانه و احتمال سیلاب و جاده‌ای که حالت ترانزیتی دارد و احتمال وقوع حوادث نیاز به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای می‌تواند یکی از دغدغه‌های مردم این شهرستان باشد. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: هلال احمر در حوزه آسیب‌های اجتماعی برای واکسینه کردن مردم در برابر تهاجم فرهنگی اثرگذار و تاکنون در این زمینه منشأ خیر و برکت برای جامعه بوده است.

سعادت‌نیا گفت: هلال احمر در زمینه محرومیت زدایی حضور فعالی دارد و همواره پای ثابت محرومیت‌زدایی حوزه حاشیه نشینی و حاشیه های شهر بوده که کار خوب و اثرگذار و موفقی بوده است.

تاسیس هلال احمر نیاز حیاتی؛ ضرورت هشیاری در برابر بحران‌ها 

همچنین حیدر کاظمی در این آئین با اشاره مجاورت شهرستان باوی و روستاهای آن با رودخانه کارون و کرخه و سیلاب فروردین ماه 95 و انجام اقدامات پیشگیرانه در این شهرستان، افزود: بسیاری از روستاهای باوی با احداث سیل بند از خطر سیلاب مصون ماندند.

فرماندار باوی با بیان اینکه هیچ سازمان و منطقه‌ای نیست که از بحران مصون باشد، تصریح کرد: حضور هلال احمر در این شهرستان ضروری و حیاتی بود و هلال احمر در بسیاری از مسایل می‌تواند به ما کمک کند و هر کمک و حمایتی نیاز باشد از هلال احمر صورت می‌گیرد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار