تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۵۷۲۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فراخوان تألیف و ترجمه کتاب «سندروم‌ها و بیماری‌های مادرزادی» منتشر شد
خوزنیوز: فراخوان همکاری در نویسندگی و ترجمه کتاب "سندروم ها و بیماری های مادرزادی" از سوی انجمن علمی دانشجویی ژنتیک بیوتکنولوژی منتشر شد.

به گزارش خوزنیوز؛ با توجه به نبود منبع مناسب به زبان فارسی در حوزه‌ی بیماری‌های مادرزادی، تهیه و نشر چنین کتابی ضروری به نظر می رسد. در همین راستا، انجمن علمی دانشجویی ژنتیک بیوتکنولوژی با نظارت پروفسور حمید گله‌داری متخصص ژنتیک مولکولی از آلمان، اقدام به انتشار فراخوان همکاری در پروژه تألیف، ترجمه و گردآوری کتاب سندروم ها و بیماری های مادرزادی نموده است. 

بنا به این گزارش، پس از بررسی‌های جامع و انتخاب رفرنس‌های مناسب در این زمینه، از دانشجویان علاقه‌مند و توانا در حوزه ترجمه و تألیف دعوت شده تا در تدوین این کتاب همکاری کنند. 

لازم به ذکر است که پایه اول شرط پذیرش عضو در این پروژه، تسلط به زبان انگلیسی به خصوص فنون ترجمه می‌باشد. کلیه دانشجویان توانمند می توانند مشخصات خود را به شماره تلفن همراه 09106339251 ارسال کرده و منتظر دعوت‌نامه جلسه هماهنگی نویسندگان باشند. برای دانشجویان خارج از کشور و سایر نقاط ایران که امکان حضور در جلسه هماهنگی مقدور نیست، شرح مباحث مطرح شده به اطلاع آنان خواهد رسید.

گفتنی است؛ نام تمامی افرادی که در این پروژه همکاری دارند، به عنوان نویسنده در کتاب ذکر خواهد شد و با توجه به تامین بودن منابع مالی چاپ این کتاب، با حمایت‌های ویژه پروفسور حمید گله داری، در سال جاری نسبت به چاپ کتاب اقدام خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار