تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۵۷۲۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا مطرح کرد:
آغاز ثبت‌نام طرح معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگران از امروز
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا از آغاز ثبت‌نام طرح معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگران از امروز در دفاتر پلیس + 10 و ثبت‌نام 200 نفر در ساعات ابتدایی صبح خبر داد.

سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی، با اعلام آغاز طرح ثبت‌نام معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگران، اظهار داشت: از امروز صبح کار ثبت‌نام این دسته از افراد در دفاتر پلیس + 10 آغاز شده است. 

جانشین سازمان وظیفه عمومی گفت: تا این لحظه حدود 200 نفر ثبت‌نام کرده‌اند. 

وی با بیان این مطلب که ثبت‌نام به صورت خوداظهاری بوده و نیازی به ارائه مدارک در این مرحله نیست، اعلام کرد: از امروز تا 10 روز ثبت‌نام ویژه فرزندان جانبازان و آزادگان و در 20 روز دوم مختص خانواده‌های ایثارگران و همچنین جامانده‌های خانواده‌های جانبازان و ایثارگران است.

سردار کریمی اعلام کرد: بعد از یک ماه بررسی، 20 هزار نفر از افرادی که بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده باشند انتخاب شده و از آنها خواسته می‌شود که مدارک خود را به مراکزی که معرفی می‌شود تحویل دهند و این افراد در زمره این طرح قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که امسال واجد شرایط هستند در این لیست جای خواهند گرفت؛ این افراد شامل سربازانی هستند که وارد خدمت شده‌اند یا افرادی که دفترچه اعزام گرفته‌اند یا مشمولانی که در حال تحصیل هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار