تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۵۷۲۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:
دستگیری اعضای دو باند سارق منازل در اهواز با یک میلیارد تومان سرقت
فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای دو باند سارق که در شهرستان اهواز اقدام به سرقت می‌کردند، خبر داد. 
  
سردار حیدر عباس‌زاده در حاشیه رونمایی از کشفیات از دو باند سارقین در اهواز اظهار کرد: در پی اعلام وقوع بیش از 50 فقره سرقت در برخی مناطق اهواز از جمله کیان‌آباد، کیانپارس،‌ گلستان و کوی 22 بهمن، تحقیق در خصوص این سرقت‌ها در دستور کار پلیس مناطق غرب و شرق شهرستان اهواز قرار گرفت. 
  
وی افزود: در نهایت کارآگاهان منطقه غرب اهواز در زمانی مناسب، دو باند سارقان که شامل چهار نفر بودند و اقدام به این سرقت‌ها می‌کردند را شناسایی و دستگیر کردند. 
  
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در تحقیقاتی همکاران ما، سارقین به ارتکاب 50 فقره سرقت در مناطق کیان‌آباد، کیانپارس، گلستان و کوی 22 بهمن اعتراف کرده‌اند. 
  
عباس‌زاده تصریح کرد: ارزش اموال سرقت شده توسط این دو باند سرقت حدود یک میلیارد تومان است و سه دستگاه خودرو که سارقان برای جابه‌جایی اموال سرقتی استفاده می‌کردند، نیز کشف و توقیف شده‌اند. 
  
وی با بیان اینکه همه مالباختگان اموال خود را شناسایی کرده‌اند، عنوان کرد: نیروی انتظامی خوزستان، فرماندهی شهرستان اهواز و پلیس آگاهی در همه شهرستان‌ها مصمم هستند با سارقین که محیط را برای مردم شریف خوزستان ناامن می‌کنند، برخورد کنند. 
  
فرمانده انتظامی خوزستان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین راهکارهای اجرایی جهت کاهش سرقت، شناسایی و دستگیری سارقین است و با تشکیل پرونده برای سارقان، سرقت نیز کاهش می‌یابد. همچنین همکاری شهروندان در این راستا بسیار مؤثر است. ضروری است شهروندان هنگام ترک منزل به نزدیکان خود سفارش کنند که مراقب منزل خالی باشند. 
  
عباس‌زاده عنوان کرد: میزان کشفیات سرقت در خوزستان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری به میزان قابل قبولی در کاهش کشفیات سرقت برسیم. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار