تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۵۷۲۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی خوزستان خبر داد:
انجام مطالعات ویژه ناجا در حوزه نظم و امنیت در خوزستان
در حوزه مطالعات ویژه ناجا برای خوزستان مطالعه در خصوص ورزش، نشاط، نظم و امنیت مورد توجه قرار گرفته است
رییس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: در حوزه مطالعات ویژه ناجا برای خوزستان مطالعه در خصوص ورزش، نشاط، نظم و امنیت مورد توجه قرار گرفته است. 

حکیم عبداللهی در نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری اظهار کرد: حوزه علم و پژوهش از سال‌های گذشته در بدنه نیروی انتظامی تزریق شده است و کارهای پژوهشی بسیار خوبی در این زمینه در حال انجام است.

وی افزود: در مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی خوزستان نیز بیش از 14سال است که کارهای پژوهشی و تحقیقاتی در رابطه با آسیب‌شناسی حوزه‌های اجتماعی در حال انجام است و سال به سال این فعالیت‌های گسترده در بدنه ناجا و استان نیازسنجی و سپس عملیاتی می‌شود.

رییس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: برای هر استان متناسب با جرم جغرافیایی آن، یک حوزه مطالعاتی ویژه از سوی ناجا تعریف شده است تا در آن زمینه بتوانند کارهای پیشگیرانه و عملیاتی مورد نظر حوزه خود را از نظر علمی عملیاتی کنند و در فرماندهی انتظامی استان خوزستان، حوزه مطالعه در زمینه ورزش، نشاط، نظم و امنیت است.

عبداللهی عنوان کرد: حوزه مطالعات عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان نیز در زمینه کارهایی است که می‌توان در حوزه نظم و امنیت انجام داد تا بتوان کارهای پیشگیرانه را در آن راستا اجرایی کرد.

وی ادامه داد: نظم و امنیت یک مقوله اجتماعی است و این مقوله از تمام عوامل اجتماعی که در جامعه وجود دارد، متشکل می شود. ناجا در حوزه امنیت کارهای بسیار بزرگی انجام داده است و به دنبال آن هستیم تا در این زمینه اقدامات بیشتری نیز انجام دهیم.

رییس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی خوزستان خاطرنشان کرد: اگر کمک مردم و جامعه نباشد نمی‌توان صددرصد امنیت مورد نظر را در جامعه برقرار کرد و کمک مردم به امنیت می‌تواند بسیار مهم و موثر باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار