تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۱۵۷۲۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سامری:
مسئولان بر پروژه‌های ناتمام بهداشت خرمشهر نظارت کنند
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در عملیات تکمیل پروژه های متوقف شده حوزه بهداشت و درمان این شهر شد.

عبدالله سامری در جلسه تعیین تکلیف پروژه های به تعویق افتاده بهداشت و درمان خرمشهر در دفتر فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: به رغم گذشت 28 سال از پایان جنگ تحمیلی و دوره بازسازی شهرهای جنگزده ، خرمشهر همچنان با محرومیت ها و مشکلات عمرانی بسیار دست و پنجه نرم می کند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، از به کار گرفتن پیمانکاران غیربومی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برای اجرای پروژه های عمرانی از پیمانکاران غیر بومی استفاده می کنند و هر بار این پیمانکاران به بهانه ای کار را رها و مشکلات شهرستان را دوچندان می کنند.

سامری گفت: اگر مسئولان دولتی پیمانکار غیربومی نگیرند کارها به آسانی پیش می رود ولی متاسفانه مسئولان از سوی مردم مواخذه نمی شوند، حال آنکه نمایندگان مردم همیشه مورد بازخواست و پرسشگری مردم قرار می گیرند و از آنها پیگیری کار خواسته می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، در بخش دیگری از وضعیت نابسمانی خانه بهداشت روستاهای غرب کارون خبر داد و گفت: روستاهای غرب کارون نیاز مبرم به خدمات رسانی و ساخت خانه بهداشت دارند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار