تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۵۷۲۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوش در مجلس:
تصویب اعتبار باید موجب تحول در آب‌وفاضلاب خوزستان شود
تصویب اعتبار باید موجب تحول در آب‌وفاضلاب خوزستان شودنماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصویب اعتبار باید موجب تحول در آب و فاضلاب خوزستان شود گفت: تکمیل طرح فاضلاب شهری در شوش و تدوین طرح مطالعاتی در شهرهای حر، الوان، فتح المبین و شاوور انجام خواهد شد.

شامگاه شنبه نشست بررسی مشکلات فاضلاب شهری شهرستان شوش با حضور نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آبفا استان خوزستان، فرماندار، بخشداران، شهرداران 5شهر و مدیر آبفا شهرستان شوش برگزار شد.

سید راضی نوری در سخنانی با اشاره به مصوبه دولت و اختصاص اعتبار احداث و بهسازی آب و فاضلاب استان خوزستان اظهار کرد: تصویب اعتبار باید موجب تحول در آب و فاضلاب خوزستان شود این اعتبار برای آب و فاضلاب کل استان تصویب شده و تحقق این اعتبار نیارمند پیگیری و اجرای طرح های مطالعه شده است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت آب و فاضلاب در برخی مناطق شهرستان شوش به حالت بحرانی رسیده است، خاطر نشان کرد: با پیگیریهای به عمل آمده از تاریخ 20ماه جاری پروژه تکمیل خطوط انتقال فاضلاب شهری در شهر شوش اجرایی خواهد شد.

وی از آغاز این پروژه در شرق جاده ترانزیت شوش خبر داد و خواستار تدوین طرح مطالعاتی فاضلاب شهری در شهرهای حر، فتح المبین ، شاوور و الوان شد.

سید راضی نوری افزود: با طراحی فاضلاب شهری و تعیین زمان بهره برداری نیل به اهداف سند چشم انداز توسعه در این شهرها ترسیم می شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان ضمن انتقاد از وضعیت دفع فاضلاب شهر شوش در ادامه گفت: رودخانه شاوور یک رودخانه منحصر به فرد با منابع آب زیر زمینی است که به واسطه فاضلاب شهری آلوده شده است.

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان عدم بهره برداری و آلودگی آب این رودخانه را کفر نعمت خواند و تاکید کرد: با ایجاد تصفیه خانه های فاضلاب از آلودگی زیست محیطی این رودخانه جلوگیری شود.

وی همچنین خواستار رفع کمبود نیروی انسانی و استفاده از نیروهای جوان شد و گفت: با به کارگیری افراد جوان در اداره و جایگزنی نیروهای بازنشسته، شاهد تحول و تحرک در خدمات رسانی به مردم خواهیم شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار