تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۵۷۳۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سازمان آب و برق خوزستان و دانشگاه هویزه تفاهم‌نامه پژوهشی امضا کردند
تفاهم نامه همکاری پژوهشی میان سازمان آب و برق خوزستان و دانشگاه صنعتی شهدای هویزه امضا شد
تفاهم نامه همکاری پژوهشی میان سازمان آب و برق خوزستان و دانشگاه صنعتی شهدای هویزه امضا شد. 
  
امروز 12آذرماه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و پنجمین فن بازار خوزستان تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی میان سازمان آب و برق خوزستان و دانشگاه صنعتی شهدای هویزه به امضا رسید. 
  
مهرداد حیدری، مدیر دفتر پژوهش‌های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان در خصوص این تفاهم نامه اظهار کرد: این تفاهم نامه میان شرکت آبرسانی غدیر که از شرکت‌های زیر مجموعه سازمان آب و برق خوزستان است و دانشگاه صنعتی شهدای هویزه امضا شد تا این دانشگاه بتواند در حوزه‌های مورد نیاز شرکت به فعالیت‌های پژوهشی بپردازد. 
  
وی افزود: امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه سمت و سوی پژوهش‌های دانشگاه صنعتی شهدای هویزه به سمت نیازهای شرکت آبرسانی غدیر و سازمان آب و برق خوزستان برود. 
  
مدیر دفتر پژوهش‌های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان تصیرح کرد: این دانشگاه در محدوده و مکان فعالیت شرکت آبرسانی غدیر واقع است و این شرکت یکی از شرکت‌های بهره‌بردار سازمان آب و برق خوزستان است. 
  
حیدری خاطرنشان کرد: دانشگاه می‌تواند در جهت نیازهای منطقه کارهای آموزشی و پژوهشی خود را جهت دهی کند و با همکاری سازمان آب و برق خوزستان و شرکت آبرسانی غدیر فعالیت‌های پژوهشی خود را جهت دهی و تقویت کند. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار