تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۱۵۷۳۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری نمایشگاه صنعت حفاری 29 آذر تا دوم دی ماه در اهواز
پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات حفاری از بیست و نهم آذر تا دوم دی ماه سال جاری از سوی شرکت ملی حفاری در اهواز پایتخت نفتی ایران برگزار می‌شود. 
  
مهدی معینی فر رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: زمان برپایی این نمایشگاه که در محل نمایشگاه بین المللی خوزستان گشایش خواهد یافت به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که با سالروز تاسیس شرکت تقارن دارد.  
  
وی افزود: سه سالن کارون، خلیج فارس، خرمشهر و فضای باز نمایشگاه بین المللی به این رویداد صنعتی اقتصادی اختصاص یافته است و هم‌اکنون ثبت نام شرکت‌ها، مجتمع‌های بزرگ صنعتی و مجموعه‌های کارگاهی که در زمینه ساخت تجهیزات صنعت حفاری فعالیت دارند در سایت نمایشگاه در جریان است. 
  
معینی فر گفت: در نمایشگاه پانزدهم تعداد قابل توجهی قطعات و تجهیزات صنعت حفاری که برای نخستین بار بومی سازی شده است رونمایی و در معرض بازدید قرار خواهد گرفت. 
  
وی اظهار کرد: مسئولان اجرایی نمایشگاه به نحوی برنامه‌ریزی کرده‌اند که فضای نمایشگاه فرصت مغتنمی برای هم افزایی میان کارشناسان شرکت ملی حفاری و شرکت‌های فعال در این عرصه با سازندگان و  صنعتگران داخلی باشد. 
  
رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران افزود: مدیریت‌های پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت، تدارکات و امور کالا، بازار یابی و امور بین الملل و روابط عمومی شرکت با شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان خوزستان در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه تخصصی تعامل نزدیکی دارند. 
  
وی گفت: در این نمایشگاه دو کارگاه تخصصی (پنل) در ارتباط با بررسی انتظارات و چالش‌ها در موضوع ساخت قطعات و تجهیزات کاربردی در صنعت حفاری با حضور نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان، مراکز علمی پژوهشی و تحقیقاتی و صاحبنظران در این عرصه تشکیل خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار