تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۵۷۳۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاجتی خبرداد:
سامانه مديريت دانش در خوزستان راه‌اندازی می‌شود
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان از راه‌اندازی سامانه مديريت دانش در خوزستان خبر داد و گفت: سامانه مديريت دانش به منظور عرضه دانش برنامه‌ريزی و توسعه در تمام بخش‌های استان راه‌اندازی می‌شود. 
  
اميد حاجتی در حاشيه بازديد از نمايشگاه هفته پژوهش و فناوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با راه‌اندازی اين سامانه فضای شفاف و رقابت‌پذير با حفظ حقوق مادی و معنوی پژوهشگران ايجاد و از موازی كاری در دستگاه‌های اجرایی، تكرار کارها و همچنین افزایش هزينه‌ها جلوگيری خواهد شد. 
  
وی افزود: اين سامانه باعث می‌شود دستگاه‌های اجرايی از نتايج پژوهش‌های انجام شده در جهت تحقق اهداف خود آگاه شوند و بتوانند از نتایج پژوهش‌هایی که در بخش‌های مختلف و توسط دستگاه‌های اجرایی دیگر انجام شده است، استفاده کنند. 
  
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان با ارزيابی مثبت از برگزاری نمايشگاه هفته پژوهش و فناوری، تصريح كرد: نمايشگاه امسال نسبت به دوره‌های قبل، از نظر شركت كنندگان و بازديدكنندگان شرايط بهتری دارد و دليل اين امر نیز این است که حركت در نمایشگاه امسال به سمت پژوهش‌های كاربردی و تقاضامحور است. 
  
حاجتی عنوان كرد: لازم است عرضه كنندگان پژوهش‌ها شناخت لازم از وضعيت نياز بازار به پژوهش‌ها در بخش‌های مختلف را داشته باشند تا بتوانند پژوهش‌های مورد نياز را به‌ويژه در حوزه اجرايی پيشنهاد دهند. 
  
وي خاطرنشان كرد: در سازمان مديريت سعی شده با تعامل صورت گرفته با دستگاه‌های اجرايی، پژوهش‌هايی كه در سطح استان از منابع بودجه عمومی استفاده کرده اند به سمت كاربردی شدن سوق داده شوند تا بتوان از خروجی اين پروژه‌ها در جهت اهداف توسعه‌ای استان استفاده كرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار