تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۳۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز نخستین دوره جشنواره جزیره ورزش اروند
نخستین دوره جشنواره جزیره ورزش منطقه آزاد اروند در نمایشگاه دایمی سازمان منطقه آزاد اروند آغاز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند شامگاه یکشنبه در آیین گشایش این جشنواره گفت:در جشنواره جزیره ورزشکاران در 90 رشته ورزشی در آن به فعالیت می پردازند.

وی اظهار کرد:در همین راستا غرفه‌ ها به تعداد لازم به هیات ها تحویل داد شده و تعدادی نیز تشک ورزشی رزمی و کشتی نیز در اختیار هیات ها قرار گرفته است.

وی افزود: برنامه‌های جانبی نیز برای این جشنواره در نظر گرفته شده که 10 شب آیین جشن با حضور هنرمندان بومی، جشنواره پخت غذاهای محلی و ارایه و معرفی ورزش ‌های بومی، محلی، روستایی و عشایری منطقه آزاد اروند را شامل می‌ شود.

ادیبی گفت: تیراندازی، تیر و کمان، بیلیارد، تنیس روی میز، شطرنج، بسکتبال، والیبال و مسابقات پنالتی فوتبال از جمله رشته‌ هایی هستند که مردم و خانواده ‌ها می‌ توانند در محل برگزاری جشنواره جزیره ورزش آن را انجام دهند.

وی اظهار کرد:همچنین آموزش تمامی رشته ‌ها شامل شمشیر بازی، کاراته، تکواندو، جودو،ووشو، ژیمناستیک، آمادگی جسمانی، یوگا و ایروبیک نیز در محل جشنواره به صورت رایگان به شهروندان ارایه می شود. 

مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند گفت:مسابقاتی نظیر کشتی، شمشیربازی و والیبال ادارات مستقر در منطقه در این جشنواره برگزار می شود. 

وی افزود:نمایش برنامه‌ های فرهنگی نیز در کنار برنامه ‌ها ورزشی از جمله برنامه ‌های جشنواره جزیره ورزش است که شامل عروسک‌ های غول‌ پیکر، عروسک‌ های تن‌ پوش، نمایش ‌های خیابانی و اجرای پرفورمنس است.
:
:
:
آخرین اخبار