تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۱۵۷۳۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صدور کارت آمایش و هویت برای اتباع خارجی مقیم خوزستان
با اجرای طرح آمایش 12 با هدف هویت دار کردن اتباع خارجی مقیم استان تاکنون بیش از 500 کارت شناسایی برای آنان صادر شده است
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان گفت: با اجرای طرح آمایش 12 با هدف هویت دار کردن اتباع خارجی مقیم استان تاکنون بیش از 500 کارت شناسایی برای آنان صادر شده است.

حمید سیلاوی بیان کرد: اتباع خارجی مقیم استان خوزستان که دارای کارت آمایش 11 و هویت 10 می باشند، جهت شرکت در طرح آمایش 12 باید به این اداره کل مراجعه و نسبت به گرفتن نوبت جهت رسیدگی به پرونده و دریافت کارت جدید اقدام نمایند.

وی گفت: قرار بر این بود که این طرح در آبان ماه اجرا شود که بنا به تصمیم وزارت کشور تاریخ این طرح جابه جا و به آذر ماه جاری موکول شد که اکنون در دست اجراست.

سیلاوی افزود: کلیه اتباع خارجی مقیم خوزستان که دارای کارت موقت ( آمایش 11، هویت 10 و برگه های تردد بدل از کارت 90 روزه) می باشند، تا 15 آذر مهلت دارند جهت شرکت در این طرح مراجعه نمایند. 

وی گفت : بدیهی است در صورت عدم مراجعه امکان تمدید کارت های قدیم میسر نخواهد شد و فرد می بایست ظرف 3 ماه از کشور خارج شود. علاوه بر آن هیچ گونه خدماتی به این گونه افراد داده نخواهد شد و به عنوان فرد غیرمجاز و غیرقانونی شناخته می شود. 

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان اظهار کرد : برای اخذ نوبت، لازم است سرپرست خانوار با در دست داشتن مدارک اقامتی اعضاء خانوار خود به دفتر خدمات کفالت اتباع خارجی واقع در این اداره کل مراجعه نمایند. 

سیلاوی گفت : در صورتی که در خانوار از سال گذشته تاکنون وقایع تولد، ازدواج، طلاق وفوت و یا انتقال از سایر استان ها صورت گرفته و نسبت به اعلام آن اقدام نشده، ضرورت دارد قبل از هر اقدامی ابتدا سرپرست خانوار به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی مراجعه تا مراحل ثبت تغییرات صورت گیرد.

وی افزود : مهلت اجرای طرح تا تاریخ 30 آذر ماه امسال است و پس از تاریخ مذکور امکان ارائه هرگونه خدمات در کشوربه این افراد مقدور نمی باشد. لذا ضروری است مشمولین طرح نسبت به دریافت کارت جدید خود در اسرع وقت اقدام نمایند.

در خوزستان 14 هزار اتباع خارجی مقیم هستند.
:
:
:
آخرین اخبار