تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۵۷۳۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری جشنواره انشانویسی برای سوادآموزان خوزستانی
معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری جشنواره انشانویسی با موضوع پرسش مهر برای سوادآموزان خوزستانی در دی‌ماه خبر داد. 

موسی شیخی اظهار کرد: در سال جاری برای سوادآموزان برنامه‌های مختلفی در سازمان سوادآموزی در نظر گرفته شده است که مهم‌ترین برنامه پیش رو برگزاری جشنواره انشانویسی با موضوع پرسش مهر ریاست‌جمهوری در بین مخاطبان و سوادآموزان دوره انتقال است که در هفته سوادآموزی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از مجموع سوادآموزان تحت پوشش در سال 96، 11 هزار و 228 کم‌سواد در دوره انتقال (پایان ابتدایی) مشغول تحصیل هستند، افزود: این جشنواره در تاریخ هفتم تا دهم دی ماه برگزار می‌شود. به استان‌ها ابلاغ کرده‌ایم که در شهرستان‌ها در تاریخ 10 دی‌ماه آثار سوادآموزان را دریافت کنند و بررسی‌های لازم را انجام دهند، سپس در پایان دی‌ماه نفرات برتر جشنواره معرفی می‌شوند.

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص هدف از برگزاری این جشنواره، گفت: تقویت روحیه مشارکت‌جویی در بین سوادآموزان و اعضای خانواده آن‌ها، ارتقای آگاهی سوادآموزان نسبت به بهبود و ترویج رفتارهای مثبت و اخلاق سازنده و کمک به ارتباط موثر با افراد جامعه در فعالیت‌های اجتماعی، از مهم‌ترین اهداف اجرای این جشنواره است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار