تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۵۷۳۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس مجمع نمایندگان خوزستان:
مردم شادگان از پاسداران امنیت ملی هستند
مردم شادگان از پاسداران امنیت ملی هستندرییس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان این‌که مردم شادگان از پاسداران امنیت ملی هستند، گفت: تلاش مجمع این است که برای کاهش مشکلات شادگان، در کنار مردم شهرستان و مسوولان باشد. 

عباس پاپی‌زاده در چهارمین همایش روز ملی شادگان که امروز (دوشنبه، 13 آذرماه) در این شهرستان برگزار شد، با اشاره به بازدید مجمع نمایندگان از مسایل و مشکلات شهرستان شادگان اظهار کرد: ان‌شاالله تلاش خواهیم کرد در کنار مردم شریف شادگان و نماینده پرتلاش این شهرستان و استاندار باشیم تا روز به روز مشکلات شادگان کمتر شود.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم اگر مناطق مرزی آباد شوند، امنیت خوزستان تامین خواهد شد.  امنیت خوزستان که استان مادر و تولیدکننده ثروت ملی ایران است نیز در واقع همان امنیت ملی است. مردم شریف شادگان نیز پاسدار این امنیت هستند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی خوزستان به بازدید امروز مجمع نمایندگان از ظرفیت ها و مشکلات شادگان اشاره و تصریح کرد: از استاندار و مدیران کل محترم که امروز در مراسم روز ملی شادگان همراه ما بودند تشکر می‌کنیم.

پاپی‌زاده افزود: همچنین از نمایندگان سایر شهرستان‌ها که امروز را باید در خدمت حوزه‌های انتخابیه خود سپری می‌کردند اما به احترام مردم شادگان و با دغدغه‌ای که برای مشکلات و پیگیری مسائل این شهرستان دارند، در این مراسم حضور یافتند تقدیر می‌کنیم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار