تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۱۵۷۳۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قتل در بهبهان/ دستگیری 2 قاتل کمتر از 2 ساعت در بهبهان
مشاجره لفظی فی ما بین سه دوست منجر به درگیری فیزیکی می شود و در نهایت دو نفر از آنها به وسیله ضربات چاقو ،نفر سوم درگیری که از دوستانشان بود را به قتل می رسانند.
خوزنیوز: فرمانده انتظامی استان گفت: افرادی که با ضربات چاقو دوستشان را به قتل رسانده بودند، کمتر از 2 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
سردار "حیدر عباس زاده" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان بهبهان، بلافاصله دستورات عملیاتی در خصوص دستگیری 2 نفر قاتل به فرمانده انتظامی شهرستان ابلاغ شد.

وی در تشریح جزئیات وقوع قتل با بیان اینکه مشاجره لفظی فی ما بین سه دوست منجر به درگیری فیزیکی می شود ،افزود:در نهایت دو نفر از آنها به وسیله ضربات چاقو ،نفر سوم درگیری که از دوستانشان بود را به قتل می رسانند.

سردار عباس زاده گفت: با توجه به اهمیت موضوع بدون فوت وقت ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی موفق شدند در کمتر از 2 ساعت محل اختفاء قاتلان به هویت " آ – ع " و همدستش به هویت " و – چ " ، را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام ارشد پلیس بیان داشت: قاتل و همدستش در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل دوستشان، انگیزه خود را از قتل اختلاف شخصی عنوان کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه یکی از اولویت های پلیس کشف جرم در کمترین زمان ممکن است، تاکید کرد: نیروی انتظامی بر سر حفظ جان و امنیت مردم مماشات نمی کند و در کشف جرائم از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد
:
:
:
آخرین اخبار