تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۱۵۷۴۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف بیش از 605 میلیارد ریال کالای قاچاق در خوزستان
بیش از 605 میلیارد ریال کالای قاچاق در هشت ماهه نخست سال جاری در سطح استان کشف شد
خوزنیوز: فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بیش از 605 میلیارد ریال کالای قاچاق در هشت ماهه نخست سال جاری در سطح استان کشف شد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار حیدر عباس زاده گفت: قاچاق کالا و ارز ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد ملی و تولید داخلی وارد می کند و باعث افزایش بیکاری در جامعه می شود، از این رو تلاش و اقدامات گسترده فرماندهی انتظامی استان خوزستان در مبارزه با باندهای سازمان یافته قاچاق کالا و ارز صورت گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در هشت ماهه نخست سال جاری 605 میلیارد و سه میلیون و 413 هزار ریال انواع کالای قاچاق در سطح استان خوزستان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته این کشفیات 13 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در این راستا تعداد 2 هزار و 135 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی تصریح کرد: در این هشت ماه 16 پرونده کشف کالای قاچاق بالای پنج میلیارد ریال تشکیل و 11 باند بزرگ و فعال در زمینه کالای قاچاق شناسایی و دستگیر شدند.

سردار عباس زاده قاچاق کالا را به عنوان خیانت سودجویان و فرصت طلبان به اقتصاد ملی و تولید داخلی یاد کرد و گفت: مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با قاچاقچیان در تمام نقاط استان یکی از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان خوزستان می باشد. 
:
:
:
آخرین اخبار