تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۵۷۴۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده آبادان در مجلس:
برخورد غیرمسئولانه متولیان دانشگاه نفت با دانشجویان نشان دهنده بی‌تجربگی آنها است
غلامرضا شرفی گفت: برخورد غیرمسئولانه و دور از انتظار متولیان امر در مجموعه نفت و البته دانشگاه نفت، نشان دهنده بی‌تجربگی و ناپختگی آنها است.

غلامرضا شرفی با بیان اینکه اعتراض و تحصن دانشجویی موضوع طبیعی است، اظهار کرد: متأسفانه برخورد غیرمسئولانه و دور از انتظار متولیان امر در مجموعه نفت و البته دانشگاه نفت، نشان دهنده بی‌تجربگی و ناپختگی آنها است.

وی افزود: آیا اگر دانشجویان در چارچوب هنجارهای دانشگاه خواسته‌ خود را محترمانه مطرح کنند حتی اگر این خواسته جای بحث داشته باشد، مسئول دانشگاه باید درخواست بسته شدن سلف غذاخوری روی دانشجو را بکند یا دانشگاه را تعطیل کند؟ چه کسی روی آن را دارد که مسئولیت این عمل را برعهده بگیرد؟ اگر فردی کمی تعهد داشته باشد اجازه چنین رفتار غیر مسئولانه‌ای را با فرزندان این کشور نمی‌دهد.

نماینده مردم آبادان در مجلس با انتقاد از عملکرد هیئت رئیسه دانشگاه نفت آبادان در برخورد با دانشجویان بیان کرد: شما ببینید که با نخبه‌های این مملکت چگونه رفتار می‌شود در حالی‌که با زندانیان و محاربان علیه نظام به بهترین شکل برخورد می‌شود تا این اشخاص به دامن اسلام و انقلاب برگردند و از انحرافی که دچار آن شدند برگردند.

وی با بیان اینکه رئیس کمیسیون انرژی هم این موضوع را پیگیری کرد، گفت: چهار روز است که با مسئولان نفت و معاون پارلمانی دولت صحبت کرده‌ام و علیرغم اینکه 18 روز از تحصن دانشجویان می‌گذرد اما وعده پیگیری دادند. امروز معاون پژوهشی وزارت نفت با دانشجویان نشستی دارد گرچه این نشست با تأخیر برگزار شد اما امیدواریم نتیجه‌ای داشته باشد.

شرفی با بیان اینکه مسئولان وزارت نفت به صورت کتبی به هیئت رئیسه دانشگاه جهت تعطیلی سلف غذاخوری دستور داده‌اند، گفت: اگر خجالت نمی‌کشند همین دستور کتبی را در رسانه‌ها منتشر کنند تا مردم ببینند که مسئولان فضای آموزش عالی چگونه با فرزندان این مملکت برخورد می‌کنند.

مسئولان وزارت نفت با سعه صدر دغدغه دانشجویان دانشگاه نفت را بشنوند

رئیس دانشگاه نفت آبادان گفت: استدعا دارم که مسئولان وزارت نفت با سعه صدر دغدغه‌ها و نگرانی دانشجویان را بشنوند و با شنیدن این درد و دل‌ها راه حلی مناسب برای خروج از این وضعیت پیدا کنند.

 عبدالنبی هاشمی پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه نفت آبادان اظهار کرد: هرچند در روزهای گذشته بنده و همکارانم در هیئت رئیسه دانشگاه مورد بی مهری و حتی بی احترامی قرار گرفتیم اما مسئولان وزارت نفت شاهد هستند که ما در حد و توان خود پیگیر حل مشکلات دانشجویان بودیم.

وی افزود: امروز فرصتی است که درباره دانشگاهی حرف بزنیم که 78 سال نیروهای نفتی را تربیت کرده است، استدعا دارم که مسئولان وزارت نفت با سعه صدر دغدغه‌ها و نگرانی دانشجویان را بشنوند و با شنیدن این درد و دل‌ها راه حلی مناسب برای خروج از این وضعیت پیدا کنند.

رئیس دانشگاه نفت آبادان گفت: از دانشجویان خواهش می‌کنم در فضایی منطقی و به دور از احساسات خواسته‌های خود را به گوش مسئولان برسانند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار