تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۵۷۴۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمک پنج میلیارد ریالی انجمن حمایت از زندانیان اهواز به زندان مرکزی این شهر
مدیرکل زندانهای خوزستان از کمک پنج میلیارد ریالی انجمن حمایت زندانیان اهواز برای ساخت سوئیت های ملاقات خصوصی در زندان مرکزی این شهر خبر داد.

رضا پوستچی افزود: در راستای توسعه خدمات حقوق شهروندی به زندانیان در زندان مرکزی اهواز ، سایت ملاقات خصوصی با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان ساخته می شود.

وی پیش بینی کرد: این پروژه در دهه فجر سال 1396به بهره برداری برسد.

پوستچی افزود:با توجه به تعطیل کردن زندان قدیم کارون اهواز و ایجاد زندان ‌مرکزی جدید با ارتقای کاربری مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی سابق استان ، نیاز به ایجاد این سایت بسیار مشهود و ملموس بود.

مدیرکل زندان های خوزستان تصریح کرد: ملاقات خصوصی که ویژه زندانیان متاهل است به زندانی و همسر وی اعطا می شود و در تحکیم مبانی اخلاقی و محبت خانواده نقش به سزایی خواهد داشت.

وی از ارتقای چشمگیر فعالیت‌ها و خدمات انجمن حمایت از زندانیان اهواز در 18ماه اخیر خبر داد و گفت : این خدمات که سه حوزه زندانی ، خانواده زندانی و زندان را در بر می‌گیرد توانسته با توسعه اصولی و کیفی خدمات حمایتی خود نقش تاثیرگذاری در پیشگیری از وقوع جرم در جامعه در حوزه خانواده های بی‌سرپرست زندانیان مرکز استان و همچنین ارتقای کیفیت خدمات اصلاحی و تربیتی و زندانبانی اسلامی و توسعه خدمات مجموعه حقوق شهروندی به دنبال داشته باشد.

انجمن حمایت از زندانیان ، نهادی مردمی است و بخش مهمی از هزینه های آن خیران تامین می کنند.

هم اکنون 12هزار و 500 زندانی در 11 زندان استان در حال گذراندن دوره محکومیت خود هستند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار