تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۵۷۴۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شولی: اصلا موافق جدایی ویسی نیستیم/او با این شرایط نمی‌تواند شفق‌القمر کند
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان گفت: به هیچ عنوان موافق استعفای ویسی و جدایی‌اش از تیم نیستیم و می خواهیم که او کارش را در استقلال خوزستان ادامه دهد. 

عبدالنبی شولی درخصوص استعفای عبدالله ویسی از هدایت آبی پوشان، اظهارکرد: ویسی در نشست خبری پس از بازی با آبادان باتوجه به فشارهایی که به خاطر نبود شرایط لازم به او وارد شده بود، اعلام کرد که با این شرایط نمی تواند کار کند.

وی  با بیان این که ویسی همه را در عمل انجام شده قرار داد، افزود:  البته ویسی شفاها استعفا داد و استعفای کتبی خود را به ما  نداده است و ما هم به هیچ عنوان موافق استعفای او و جدایی‌اش از تیم نیستیم و می خواهیم که او کارش را در استقلال خوزستان ادامه دهد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: واقعا شرایط لازم برای ویسی در تیم فراهم نیست و اگر او دچار یکسری مشکلات شده است، خود او مفصر نیست، بلکه ما مقصر هستبم و باید تلاش کنیم که شرایط برای او فرهم شود. ما باید مشکلات مالی بازیکنان را حل کنیم تا تمام اعضای تیم  آسوده خاطر کار کنند. ویسی در این وضعیت که نمی تواند شق القمر کند.

وی با بیان این که ویسی بچه همین استان و تیم را هم قهرمان کرده است، گفت: ویسی با استقلال خوزستان زندگی کرده و به آن نیز علاقه مند است. ان‌شاءالله هیچ مشکلی پیش نمی آید و مشکلات برطرف می شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار