تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۵۷۶۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دوایی فر به عنوان شهردار دزفول معرفی شد
 در آئینی با حضور مسئولان محلی و استانی با تجلیل از خدمات محمدرضا کرمی نژاد شهردار سابق دزفول ، محمدعلی دوایی فر به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

دوایی فر به عنوان شهردار دزفول معرفی شد

معاون عمرانی استانداری خوزستان روز دوشنبه در آئین معارفه شهردار دزفول در سالن شیخ انصاری دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با اظهار تاسف از مغفول ماندن مسایل اجتماعی در مدیریت شهری گفت:توسعه متوازن شهری یکی از ضرورت های جامعه شهری است که باید به آن توجه جدی شود.

فرامند هاشمی زاده افزود:تفاوت های زیادی بین مناطق مختلف شهرها وجود دارد که مسئولیت مدیریت و تدبیر آن بر عهده شهرداری و شورای شهر است لذا این دو مجموعه باید اعتماد مردم را جلب کرده و با همکاری و همدلی با مردم امور عمرانی را پیش ببرند.

وی افزود:دزفول با ظرفیت های فراوان و برخورداری از طبیعت زیبا و منحصربفرد ، نیروی انسانی توانمند و تفکر اقتصادی مردم باید به شهر نمونه استان خوزستان تبدیل شود.

هاشمی زاده رقم اعتبارات این شهرستان را در امسال یک هزار و 400 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:تخصیص این اعتبار برای دزفول در حالی است که برای آبادانی این شهرستان پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه با وجود کمبود اعتبار ، مسایل و مشکلات در شهرستانی چون دزفول جز با همدلی و تعامل مجموعه دستگاه های اجرایی قابل حل نیست و با به گردن یکدیگر انداختن مشکلات ، گره های شهری قابل حل نیست گفت:مدیریت شهری باید با برنامه ریزی مدون،همراهی سازمان،وجود منابع مالی ، اقتصادی و همراهی مردم همراه باشد تا نتیجه مناسب حاصل شود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه همراهی مردم عقب ماندگی های موجود را جبران خواهد کرد بیان داشت:مدیریت شهری نیاز وحدت ، تعامل و همدلی است.

وی توسعه سرمایه گذاری را تنها عامل نجات شهرستان دزفول برشمرد.

 آصفی: از سرمایه گذاران بخش خصوصی در دزفول حمایت می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول نیز در این آئین با بیان اینکه شهرستان دزفول با وجود ظرفیت های فراوان توانایی ایجاد اشتغال برای شهرها و 5 استان دیگر را دارد افزود:با وجود فعالیت های زیادی که در حوزه سرمایه گذاری در دزفول صورت گرفته و بیش از 100 پروژه کوچک و بزرگ در مدت چهار سال گذشته اجرا شده در زمینه تبلیغات و بیان کارهای انجام شده به خوبی عمل نشده است.

حبیب اله آصفی افزود:42 طرح کشاورزی در دزفول اجرا شده و آمادگی حل مشکل سایر طرح ها وجود دارد. با تلاش صورت گرفته فضایی یکپارچه برای سرمایه گذاری در این شهرستان فراهم شده است. 

وی با انتقاد از اینکه ظرفیت های بخش کشاورزی دزفول به خوبی در سیمای مرکز خوزستان معرفی نشده از استانداری خوزستان خواست در این زمینه ورود کند. 

آصفی با بیان اینکه توسعه شهرستان نیازمند توسعه اقتصاد خصوصی است گفت: پیگیری برای پروژه طاووس،فرودگاه دزفول و احداث هتل صورت گرفته و از شهرداری انتظار می رود با دوری از مسایل سیاسی با سرعت بیشتری به عملیاتی شدن این طرح ها ورود کند.

حجت الاسلام قاضی: تلاش شبانه روزی کارکنان شهرداری قابل تقدیر است

امام جمعه دزفول نیز در این آئین مردم دزفول را شایسته خدمت دانست و از تلاش های 
' محمدرضا کرمی نژاد ' شهردار سابق دزفول تجلیل کرد و گفت: کرمی نژاد فردی خدوم ، تلاشگر و فعال بود که شبانه روز خدمت رسانی کرد البته مشکلاتی نیز در روند کارها وجود داشت که طبیعی است .

وی همچنین از تلاش 'ایمان کناری زاده' سرپرست شهرداری دزفول تقدیر کرد و گفت: وی نیز در مدت قبول این مسئولیت ، توانست بخشی از حقوق و معوقه های کارکنان شهرداری را پرداخت کند که قابل تقدیر است.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی از 'محمدعلی دوایی فر' به عنوان چهره ای تاثیر گذار این شهرستان نام برد و گفت:شهرداری مجموعه وسیعی است که روزانه با مردم زیادی سروکار دارد و ارائه خدمات به شهروندان دشواری های خاص خود را دارد که برخی شهرهای پیشرفته نیز در این کار دچار مشکل می شوند.

وی ادامه داد:نباید فقط ضعف ها را دید لذا مسئولان و اصحاب رسانه باید برای مدیریت هرچه بهتر شهر با مسئولان همدلی داشته باشند تا رحمت الهی نیز حاصل شود.

دوایی فر:تلاش و شفافیت در کارها رویکرد شهرداری دزفول است 

محمدعلی دوایی فر شهردار جدید دزفول نیز گفت:شهرداری یک مکان پویاست که همیشه باید به روز باشد و برای اینکه شهرداری بالنده ای داشته باشیم باید کارکنانی با انگیزه و پرانرژی داشته باشیم.

وی بر تکریم ارباب رجوع در شهرداری دزفول تاکید کرد وگفت:نوآوری،تلاش ،سلامت ، شفافیت در کارها باید در دستور کار کارکنان شهرداری قرار گیرد و باید بر این مولفه ها که در مجموعه شهرداری کمرنگ شده توجه بیشتری شود.

دوایی فر با بیان اینکه نباید تنها بر توسعه شهری تمرکز کرد بلکه باید تعالی شهر مدنظر شهرداری باشد بیان داشت:برنامه های گسترده ای در بخش های مختلف به ویژه در زمینه فرهنگی برای دزفول در نظر گرفته شده که امیدواریم عملیاتی شده و رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد.

وی اظهار کرد:طبقه بدی مردم ،مناطق و محلات در شهرداری دزفول هیچ جایگاهی ندارد و هرگونه طبقه بندی خیانت به شهروندان می باشد . برای ارائه خدمات شهری همه طبقات یکسان دیده خواهند شد ضمن اینکه قانون مداری و رعایت عدالت نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.

دوایی فر با اشاره به وضعیت اقتصادی و بودجه شهرستان دزفول گفت:باید از ظرفیت بخش خصوصی در دزفول استفاده کرد لذا از کارآفرینان و سرمایه داران درخواست می شود در زمینه عمران شهری سرمایه گذاری کند.

وی افزود:نباید چیزی به عنوان بحران در شهرداری وجود داشته باشد و پرسنل دچار یاس و ناامیدی شوند به همین منظور برنامه های زیادی درنظر گرفته شده و قرار است همه امور به صورت شفاف به مردم بیان شود تا شهرداری از رکود کنونی خارج شود.

عظیم سرافراز رئیس شورای اسلامی شهر دزفول نیز گفت:بر حفظ تعامل و همراهی بین اعضای شورا و شهرداری تاکید کرد و گفت:با وجود کمبودها و امکانات موجود و بدهی شهرداری باید همراهی و همدلی در دستور کار قرار گیرد.

در این نشست اصناف و بازاریان دزفول آمادگی خود را برای همکاری با شهرداری اعلام کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار