تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۵۷۷۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خودکفایی 200 خانواده زیر پوشش کمیته امداد در شوش
معاون فرماندار شوش با اشاره به خودکفایی بیش از 200 خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان گفت: با تلاش و پیگیری کمیته امداد اقدام های قابل توجهی در راستای توانمندسازی اقشار محروم و آسیب پذیر در شهرستان شوش آغاز شده است.

عبدالحسن آل کثیر روز سه شنبه در نشست کارشناسان حوزه بازرسی و نظارت کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در فرمانداری شوش اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یکی از مهمترین نهادهای حمایتی کشور با خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه زمینه توانمندسازی آنان را فراهم کرده است.

وی به جمعیت ،وسعت و پراکندگی بالای روستاهای شهرستان شوش اشاره کرد و گفت: باتوجه به تحت پوشش بودن بیش از 10 هزار نفر از اقشار کم درآمد و محروم این شهرستان در کمیته امداد نیاز است تا توجه ویژه ای نسبت به رفع مشکلات افراد نیازمند صورت گیرد.

معاون فرماندار شوش گفت: مردم و خیرین این شهرستان همواره همکاری خوبی با کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای رفع مشکلات نیازمندان داشته اند.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای کمک به نیازمندان اظهار داشت:این نهاد مقدس با برپایی جشن نیکوکاری ، جشن عاطفه ها ، رسیدگی به ایتام و نیازمندان ، فراهم کردن فرصت های شغلی برای افراد زیر پوشش گام های مهمی برای رفع بخشی از مشکلات محرومان برداشته است.

شهرستان شوش با بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارای 220 روستاست.

بسیاری از جمعیت زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شوش در روستاهای این شهرستان سکونت دارند. 
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار