تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۵۷۸۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر ماهشهر مطرح کرد:
جمع‌آوری ۵ میلیارد کمک‌های مردمی برای نیازمندان ماهشهر
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر ماهشهر گفت: مردم شهرستان بندر ماهشهر در هشت ماه نخست سال جاری ۵ میلیارد ریال به نیازمندان این شهرستان کمک نقدی کردند.

قیصر کُرد اظهار کرد: طرح کمک‌های نقدی یکی از مهم‌ترین طرح‌های کمیته امداد است، این طرح باهدف ترویج سنت‌های حسنه انفاق، احسان و نیکوکاری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در کمک به نیازمندان اجرا می‌شود.

وی افزود: در این راستا مردم نوع‌دوست بندر ماهشهر در هشت ماه نخست امسال بیش از ۵  میلیارد ریال کمک‌های نقدی به نیازمندان پرداخت کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر ماهشهر بیان کرد: همه مبالغ جمع‌آوری‌شده طرح کمک‌های نقدی به‌منظور رفع نیازهای خانوارهای تحت حمایت در  بخش‌های مختلف ازجمله کمک به اشتغال، جهیزیه، مسکن، کمک به درمان نیازمندان، کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند در همان شهر و محل جمع‌آوری هزینه می‌شود.

کُرد با اشاره به چشم‌انداز ترسیم‌شده برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نیازمندان گفت: مهم‌ترین چشم‌انداز ترسیم‌شده در این مورد، شامل تشویق و ترغیب افراد جامعه در اجرای آیات و احادیث وارده در مورد کمک‌های نقدی مردم، فراهم شدن زمینه‌ای برای رساندن آن کمک‌ها به نیازمندان واقعی، مبارزه منفی با متکدیان حرفه‌ای و بی‌نیاز، تأمین زندگی محرومان و اعطای سرمایه کار، جهیزیه و مسکن  است.

وی به روش‌های پرداخت کمک‌های نقدی مردمی اشاره کرد و افزود: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق صندوق صدقات به نیازمندان اختصاص دهند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر ماهشهر عنوان کرد: هم‌‌اکنون بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ خانوار با جمعیت ۶ هزار و ۶۲۹ نفر از خدمات کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر برخوردار هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار