تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۵۷۸۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان خبر داد:
تشکیل کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی در شادگان
معاون فرماندار شادگان با تأکید بر ضرورت افزایش مشارکت مردم در راستای برقراری امنیت اجتماعی، از تشکیل کمسیون ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در شهرستان خبر داد
معاون فرماندار شادگان با تأکید بر ضرورت افزایش مشارکت مردم در راستای برقراری امنیت اجتماعی، از تشکیل کمسیون ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در شهرستان خبر داد.

نعمت اله آلبوغبیش در جمع خبرنگاران از تشکیل کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در شهرستان بر اساس دستور العمل وزارت کشور خبر داد و اظهارکرد: این کمیسیون در راستای ارتقاِی امنیت اجتماعی و فرهنگی، ارتقای انضباط اجتماعی و قانون گرایی در جامعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی، و پاسخگویی به مطالبات حقوق شهروندی تشکیل شده است.

 معاون فرماندار شادگان با اشاره به تهدیدها و فرصت‌های موجود در شهرستان بر ضرورت شناسایی آسیب‌ها و ناهنجاری‌های جامعه و اولویت بندی و ارائه راهکار در جهت کاهش و رفع مشکلات و تقویت فرصت‌های موجود تأکید کرد.

وی ارتقای احساس امنیت و هماهنگی‌های دستگاه‌ها در مقابله با جرایم و تخلفات حوزه اجتماعی و اخلاقی را از اهداف مهم کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی بر شمرد و افزود: مهمترین راه تحقق اهداف این کمیسیون افزایش مشارکت‌های مردمی است که باید مورد توجه جدی اعضاء کمیسیون قرار گیرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار