تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۵۷۸۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انفجار یک منزل مسکونی در سردشت زیدون بر اثر نشت گاز / تصاویر
شهردار سردشت زیدون گفت: در ساعت 17 و 40 دقیقه روز چهارشنبه یک‌منزل مسکونی در شهر سردشت زیدون به دلیل نشت گاز دچار انفجار و آتش‌سوزی شد، این حادثه یک مصدوم برجای گذاشته است.

کیانفر کرمی شامگاه چهارشنبه اظهار کرد: در ساعت 17 و 40 دقیقه یک‌منزل مسکونی در شهر سردشت زیدون به دلیل نشت گاز دچار انفجار و آتش‌سوزی شد، این حادثه یک مصدوم برجای گذاشته است.

وی افزود: در ساعت 18 و بلافاصله پس از آگاهی نیروی‌های آتش‌نشانی از وقوع حادثه به محل اعزام شدند و در ساعت 18 و 25دقیقه در محل حادثه حضور یافتند، مأموران آتش نشانی پس از تلاش دوساعته موفق به مهار آتش‌سوزی شدند.

شهردار سردشت زیدون با اشاره به فرارسیدن سرما و استفاده شهروندان از بخاری‌های گازی، عنوان کرد: شهروندان حتماً باید در این فصل پیش از استفاده از بخاری‌های گازی شیرهای گاز خانگی همچنین خروجی دودکش را بررسی کنند.

کرمی گفت: این حادثه تنها یک مصدوم برجای گذاشت که مصدوم به دلیل شدت جراحات ناشی از سوختگی به مراکز تخصصی استان بوشهر منتقل شد.

وی بیان کرد: از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در فصل سرما نسبت به رعایت نکات ایمنی و توجه به اخطارهای اداره گاز دقت لازم را داشته و از اقدام خودسرانه و دست‌کاری مسیر گاز خودداری کنند.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار