تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۵۷۸۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بودجه دولتی حتی پاسخگوی ترمیم و نگهداری جاده‌های خوزستان نیست
نماینده مردم ایذه و باغملک :اصلاح جاده‌های خوزستان نیازمند حمایت دولت است
نماینده مردم ایذه و باغملک :اصلاح جاده‌های خوزستان نیازمند حمایت دولت است
نماینده مردم ایذه و باغملک با اشاره به اینکه نگاه دولت یک نگاه بخشی به استان خوزستان است، گفت: تعریض، بازسازی و چند بانده کردن جاده‌های خوزستان نیازمند حمایت دولت است، بودجه‌هایی که دولت برای خوزستان تخصیص می‌دهد حتی پاسخگوی بازسازی و ترمیم جاده‌های استان نیست.

هدایت اله خادمی صبح امروز اظهار کرد: بودجه‌ای که برای خوزستان در نظر گرفته می‌شود بودجه کافی نیست، همچون بودجه سال آینده که تنها 23 هزارم درصد از بودجه را برای راه‌های خوزستان در نظر گرفتند.

وی با اشاره به اینکه نگاه دولت یک نگاه بخشی به استان خوزستان است، گفت: تعریض، بازسازی و چند بانده کردن جاده‌های خوزستان نیازمند حمایت دولت است، بودجه‌هایی که دولت برای خوزستان تخصیص می‌دهد حتی پاسخگوی بازسازی و ترمیم جاده‌های استان نیست.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال آینده تنها 23 هزارم درصد از بودجه راه‌های کشور را برای استان خوزستان در نظر گرفته‌اند به عبارتی از 1980 میلیارد تومان تنها 63 میلیارد را برای خوزستان گذاشتند که با این مبلغ راهداری خوزستان حتی نمی‌تواند جاده‌ها را نگه‌داری کند.

وی با اشاره به حوادث خونین جاده‌ای در خوزستان، افزود: تا زمانی که دولت‌ها چنین نگاهی به خوزستان داشته باشند این حوادث تلخ نیز ادامه دارند.

خادمی عنوان کرد: در بخش ریلی نیز 2400 میلیارد دلار در قانون بودجه 97 تعیین‌شده که سهم خوزستان نیز از این بودجه بسیار ناچیز است، با این شرایط اما پیگیر طرح اتصال خط آهن اهواز، ایذه و اصفهان هستیم.

وی افزود: برای اصلاح جاده‌های ایذه و باغملک نیز قراردادهایی منعقد شد اما متأسفانه در خوزستان بخشی از موانع مالی است و بخش دیگر آن مسؤولانی هستند که کارشکنی می‌کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار