تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۱۵۷۸۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
‎معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم :
‎ جشنواره های هنری و ادبی در دانشگاه ها برگزار شود
 معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: برنامه ریزی لازم انجام خواهد گرفت تا هر ساله جشنواره هنر و ادبیات مقاومت در یکی از دانشگاه های کشور برگزار شود.

غلامرضا غفاری روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه دومین جشنواره هنر و ادبیات مقاومت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش ها بر این است که جشنواره هایی مشابه جشنواره هنر و ادبیات مقاومت در دانشگاه های کشور برگزار شود و میزبانی جشنواره به نوع سیاست گذاری های معاونت های فرهنگی و فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها بستگی دارد.

 وی افزود: مناطق مرزی که درگیر جنگ و درگیر مقوله دفاع مقدس هستند بیشترین تقاضا برای میزبانی دارند و در اولویت خواهند بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم  در ادامه به کمبود اعتبارات بخش فرهنگی دانشگاه ها پرداخت و گفت: کمبود بودجه در تمام بخش های کشور مشهود است و در بخش فرهنگی دانشگاه ها نیز برای رفع این مشکل تلاش می شود تا اعتبارات بیشتری جذب و از دیگر دستگاه های فعال در عرصه فرهنگ نیز استفاده شود.

وی میزان و اساس تخصیص اعتبارات و بودجه را بسته به میزان فعالیت های انجام شده و طرح های پیشنهادی دانشگاه ها در حوزه فرهنگ و هنر دانست.

غفاری بر فعال بودن دانشگاه ها در بخش فرهنگی تاکید و بیان کرد: تمام دانشگاه ها در بخش فرهنگی فعال هستند و این امر با کمک انجمن ها و تشکل ها اجرایی شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار