تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۱۵۷۹۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ملکی خبرداد:
بازگشایی سایت ثبت سفارش واردات خودرو تا دو هفته آینده
رئیس کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بازگشایی سایت ثبت سفارش واردات خودرو تا دو هفته آینده خبر داد.

ولی ملکی با اشاره به نشست کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس با معاونت صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: با حضور صالحی معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و واردکنندگان خودروهای لوکس نشستی برگزار شد که در آن وزارت کنندگان از مسدود شدن سایت ثبت سفارش واردات خودرو گله مند بودند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بستن این سایت و ممانعت از واردات خودرو از مبادی قانونی باعث شده است که قیمت های خودرو افزایش پیدا کند و همچنین رانتی در زمینه واردات خودرو از مبادی غیرقانون ایجاد شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس دهم شورای اسلامی بیان داشت: معاون وزیر نیز اذعان کرد که بستن این سایت اشتباه بود و قول داد تا دو هفته آینده مشکل سایت و ثبت سفارش واردات خودرو بر طرف می شود.

ظرفیت تولید خودروهای سنگین افزایش یافت

وی با اشاره به نشست دیگر کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن توضیح داد: نشستی با انجمن قطعه سازان و ماشین آلات سنگین معادن و با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت که معاون وزیر قول مساعد برای رفع آنها داد.

ملکی درادامه گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با بیان اینکه ظرفیت تولید خودروهای سنگین در ایران بسیار کم است، بیان داشت: با توجه به ظرفیت داخل، وزارت صنعت با صدور مجوز افزایش تولید خودروهای سنگین موافقت کرد و همچنین در زمینه ارائه خدمات پس از فروش ماشین آلان معدنی و تامین قطعات آن نیز دستورالعملی صادر شد.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با این حساب در صورت جلسه کمیته صنعت این کمیسیون معاونت وزارت صنعت و معدن رفع مشکلات قطعه سازان و ماشین آلات سنگین را پذیرفت، این در حالی است که پیش از این وزارتخانه از قبول این مسئولیت شانه خالی می کرد.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
0
چوپان دروغگو شدید از مردادماه همین مهملات را تحویل مردم میدید
:
:
:
آخرین اخبار