تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۵۷۹۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت‌‌نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید خوزستان آغاز شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از آغاز ثبت‌ نام بیست و نهمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان خبر داد.

سيدنور محمدپور اظهار كرد: در اجرای ماده 195 قانون کار و با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری و تجلیل از نیروی کار، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه، فرآیند بیست و نهمین جشنواره امتنان از برترین‌های جامعه کار و تولید در سال 1396، متناسب با رویکردهای دولت تدبیر و امید آغاز شد. 
  
وی افزود: تشویق و ترغیب جامعه بزرگ کار و تولید خوزستان و نيز شناسایی و معرفی تلاشگران عرصه‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات از هدف‌های جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در استان‌هاست كه هر سال برگزار می‌شود. 
  
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: فعالان عرصه تعاون، کار و تلاش خوزستان شامل کارگران، گروه‌های کار مخترع، مبتکر و خلاق در واحدهای اقتصادی استان می‌توانند به منظور شناساندن خود به جامعه هدف از روز 25 آذر تا 25 دی ماه امسال در سامانه الکترونیکی جشنواره به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir ثبت نام كنند. 
  
محمدپور، ارايه تمام مدارک خواسته شده در سامانه ثبت‌نام توسط ثبت‌نام کنندگان را الزامی دانست و گفت: موارد خواسته شده در سامانه ثبت‌نام امتنان از کارگران و گروه‌های کار و واحدهای نمونه ‌دارای امتیاز است و ثبت‌نام‌کنندگان در صورت ارايه نكردن مدارک خواسته شده امتیاز خود را از دست می‌دهند. 
  
وی ادامه داد: ثبت‌نام‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در استان به مدیریت اجتماعی و فرهنگی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان‌ها به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه کنند. 
  
 برگزیدگان این جشنواره در آیینی با عنوان جشنواره امتنان در استان‌ها و نیز در سطح کشور تجلیل می‌شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار