تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۵۷۹۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقبال کودکان خوزستانی از فیلم «پایان رویاها»

استقبال کودکان خوزستانی از فیلم «پایان رویاها»خوزنیوز: فیلم «پایان رویاها» جدیدترین اثر محمدعلی طالبی در سینماهای کانون پرورش فکری خوزستان مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

به گزارش خوزنیوز؛ از آغاز اکران فیلم «پایان رویاها» در سینماهای کانون استان خوزستان تاکنون 19 بار به نمایش در آمده است و در مجموع یک هزار و 736 نفر از این فیلم دیدن کردند.

بر اساس این گزارش در سینماهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، در شهرستان خرمشهر 5 بار اکران 490 نفر، شادگان، 2 بار اکران 155 نفر، دزفول 2 بار اکران 160 نفر، سوسنگرد 2 بار اکران 250 نفر، بهبهان یک‌بار اکران 60 نفر، آبادان 2 بار اکران 80 نفر و اندیمشک یک‌بار اکران 50 نفر تاکنون فیلم «پایان رویاها» را مشاهده کردند.

داستان این فیلم روایت‌گر قصه‌ی پسر بچه‌ای است که به همراه خانواده‌ی خود در یکی از روستاهای شمال کشور زندگی می‌کند. خانواده‌ی او مسوول نگه‌داری اسبی می‌شوند که به‌عنوان امانت نزد آن‌هاست، با این حال وسوسه‌ی سوارکاری دست از سر پسر برنمی‌دارد. شبی پسر اسب را از اصطبل خارج می‌کند. با این تصمیم، او و خانواده‌اش دچار دردسرهایی می‌شوند که داستان اصلی فیلم را شکل می‌دهند.

اکران فیلم «پایان رویاها» جدیدترین اثر محمدعلی طالبی در 9 سالن سینمای کانون استان خوزستان، همچنان ادامه دارد.

دانش‌آموزان مدارس با هماهنگی قبلی، صبح‌ها می‌توانند از این فیلم دیدن کنند و خانواده‌ها نیز بعد از ظهرها به تماشای این فیلم بنشینند.

:
:
:
آخرین اخبار