تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۱۵۸۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبير اجرايي خانه كارگر خوزستان:
دولت به جای انتصاب سياسی بدهی 30 هزار ميلياردی‌اش را بپردازد
يك فعال كارگري در خوزستان با انتقاد از دخالت دولت در سازمان تامین اجتماعی و برخورد‌های سیاسی با مدیران ارشد این سازمان گفت: تغییرات مکرر مدیران لطمه‌هاي غير قابل جبراني بر بدنه سازمان تامين اجتماعي وارد خواهد کرد
يك فعال كارگري در خوزستان با انتقاد از دخالت دولت در سازمان تامین اجتماعی و برخورد‌های سیاسی با مدیران ارشد این سازمان گفت: تغییرات مکرر مدیران لطمه‌هاي غير قابل جبراني بر بدنه سازمان تامين اجتماعي وارد خواهد کرد.

آقایار حسینی در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: زيان‌ديدگان واقعی این تغییرات مدیریتی و دخالت‌هاي سياسي دولت، کارگران و بازنشستگان و مستمری بگیراني خواهند بود که صاحبان واقعی این صندوق هستند.

دبير اجرايي خانه كارگر خوزستان خاطرنشان کرد: قطعا اگر وضع به همین روال پیش رود در آینده نه چندان دور شاهد افزایش مشکلات در مجموعه عظیم تامین اجتماعی هستیم و سازمان قادر به پرداخت حقوق و سایر مطالبات و تعهدات بازنشستگان و مستمری‌بگیران نخواهد بود.

به گفته وی دولت باید پاسخگوی تغییرات ناگهانی و بی‌دليل خود باشد و پرداخت بدهی‌ 30 هزار ميلياردي خود به سازمان تامين اجتماعي را در اولویت قرار دهد.
:
:
:
آخرین اخبار