تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۵۸۱۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس:
اقدامات دولت برای مقابله با ریزگردها کافی نیست
اقدامات دولت برای مقابله با ریزگردها کافی نیستنماینده مردم آبادان در مجلس گفت: اقداماتی از سوی دولت برای حل مسئله‌ ریزگردها صورت گرفته است که کافی نیست و باید تلاش ها افزایش یابد.

عامر کعبی اظهار کرد: حقوق شهروندی بعد از انقلاب اسلامی تا حدود زیادی رعایت و اجرا شده است. اینکه مردم حق رای دارند و آزادانه نمایندگان خود در صحنه‌های مختلف و رئیس جمهور کشور خود را انتخاب می‌کنند خود از مصادیق بارز حقوق شهروندی است.

عامر کعبی افزود: در منشور ابلاغ شده توسط رئیس جمهور استفاده از فضای مجازی از حقوق شهروندی شمرده شده است که البته بسیار مفید و کاربردی است ولی باید نظارت دقیق تری بر آن انجام شود.

وی همچنین با اشاره به حق داشتن هوای پاک به‌عنوان یکی دیگر از حقوق شهروندی بیان کرد: امروزه بسیاری از استان‌ها و به ویژه اغلب کلانشهر‌ها با مسئلهٔ آلودگی دست و پنجه نرم می‌کنند ولی شهرهای خوزستان علاوه بر آلاینده‌ها، با مسئله‌ ریزگرد‌ها مواجه هستند که حق داشتن هوای پاک را از مردم خوزستان سلب کرده است.

کعبی بیان کرد: البته اقداماتی از سوی دولت برای حل مسئله‌ ریزگرد‌ها صورت گرفته است که کافی نیست و باید تلاش‌ها افزایش یابد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار