تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۱۵۸۳۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
/هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال/
فولاد برابر پرسپولیس به تساوی رسید/انتقام تراکتور از استقلال خوزستان
در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، فولاد برابر پرسپولیس به تساوی رسید و استقلال خوزستان برابر تراکتورسازی تن به شکست داد
در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، فولاد برابر پرسپولیس به تساوی رسید و استقلال خوزستان برابر تراکتورسازی تن به شکست داد. 

فولاد برابر پرسپولیس به تساوی رسید/انتقام تراکتور از استقلال خوزستان

فولاد از ساعت 14:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای پرسپولیس بود.

در دقیقه 14 نیمه اول، گادوین کنشا با پاس محسن مسلمان موفق شد دروازه فولاد را باز کند. در ادامه نیز دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند که هیچکدام تبدیل به گل نشدند. این نیمه با برتری یک بر صفر پرسپولیسی‌ها به پایان رسید. 

در نیمه دوم نیز دو تیم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند تا این‌که در دقیقه 90، رحیم زهیوی موفق شد دروازه بیرانوند را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

همچنین استقلال خوزستان از ساعت 14:30 امروز، یکشنبه در تبریز به مصاف تراکتورسازی رفت که در نیمه نخست با خطای موسی کولیبالی در محوطه جریمه به روی بازیکن تراکتورسازی، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که محمد ایران‌پوریان آن را به گل تبدیل کرد. 

در ادامه این نیمه، تراکتوری‌ها در دقیقه 45 توسط امید عالیشاه به گل دوم دست پیدا کرد. در این نیمه کولیبالی با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.

در دقیقه 80 نیز میثم دورقی نتوانست ضربه پنالتی که نصیب تمیش شده بود، وارد دروازه تراکتور کند. در دقیقه 93 نیز احسان پهلوان دروازه شیخ‌ویسی را باز کرد تا این تیم با نتیجه 3 بر صفر به برتری برسد.

تراکتورسازی با این برد، انتقام حذف از جام حذفی توسط استقلالی‌های خوزستان را از این تیم گرفتند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار