تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۱۵۸۵۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درپی تعویض در بازی مقابل پرسپولیس؛
غیبت دو روزه ایمان مبعلی در تمرینهای تیم فولاد خوزستان
غیبت دو روزه ایمان مبعلی در تمرینهای تیم فولاد خوزستانهافبک طراح و با تجربه تیم فولاد خوزستان برای دومین روز متوالی در تمرینات این تیم حاضر نشد.

ظهر روز سه شنبه تمرینات تیم فولاد خوزستان برای دومین روز متوالی بدون حضور ایمان مبعلی برگزار شد و عملا نشان داد به باشگاه اعتراض دارد.

دیدار تیم فولاد خوزستان در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر مقابل پرسپولیس با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید که این بازی با حاشیه هایی از سوی ایمان مبعلی همراه بود. 

در دقیقه 62 این بازی، ایمان مبعلی هافبک کهنه کار سرخ پوشان با تصمیم کادر فنی از زمین تعویض شد که این بازیکن بعد از بیرون آمدن از زمین به ساک پزشک تیم لگد زد و سپس راهی رختکن شد.

بعد از این اتفاق مبعلی در ریکاوری روز گذشته و تمرین امروز فولادی ها شرکت نکرد ، تا با غیبت خود مهر تاییدی بر حاشیه های مطرح درباره ستاره فولاد بزند.

سید سیروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان با بیان این که مبعلی با نظر خودش در تمرینات حاضر نشده گفت: هر بازیکنی وظیفه دارد بهترین عملکرد را داشته باشد و تعویض به معنای بد بازی کردن بازیکن نیست. قطعا یک مربی در هر بازی چند روش تاکتیکی را مدنظر دارد تا اگر به بن بست خورد از آنها استفاده کند لذا ما در مقابل پرسپولیس تغییر تاکتیک دادیم و برای این که گل تساوی را به ثمر برسانیم این ریسک را پذیرفتیم و عبدالله کرمی را به خط حمله بردیم. 

وی گفت: شاید مبعلی به نظر خودش خوب بازی کرده و نباید تعویض می شد اما ما برای تغییر روش بازی باید دست به این کار میزدیم.

پور موسوی افزود: خوشبختانه بعد از تعویض‌ها ما بازی را در دست گرفتیم و توانستیم به حریف فشار بیاوریم و گل تساوی را بزنیم ، در هر حال دلیل نمی شود که بازیکن پس از تعویض عصبی شود و به ساک ضربه بزند. بازیکن تحت هر شرایطی باید از تصمیمات کادرفنی تبعیت کند چیزی که در همه جای دنیا مرسوم است.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد ادامه حضور مبعلی در تیم گفت: این بازیکن در دو روز گذشته تاکنون با من صحبتی نداشته اما با مدیرعامل و سرپرست تیم صحبت کرده است. مبعلی در دو روز اخیر در تمرینات غایب بوده است لذا مدیریت باشگاه باید در خصوص ماندن و رفتن وی تصمیم گیری کند. 

پورموسوی در پاسخ به این پرسش که آیا مبعلی مجددا به تمرینات باز خواهد گشت افزود: امروز در فوتبال حرفه ‌ای دنیا با بازیکن خاطی به اندازه خطایی که انجام داده برخورد می شود لذا در چنین مسائلی قطع همکاری با بازیکن معنایی ندارد زیرا بازیکن متعلق به مجموعه بوده و برای او هزینه شده است.

وی ادامه داد: تنها یک بازی از نیم فصل دوم گذشته و اگر به خاطر یک اتفاق قطع همکاری کنیم باشگاه ضرر می‌کند. بازیکن به یک تیم دیگر می‌رود و مشکلی پیدا نمی‌کند. مبعلی حرکتی کرده و اگر باشگاه صلاح بداند بازیکن را فرا می‌خواند و برای او جریمه در نظر می‌گیرد. در تمام دنیا مسائل انضباطی بازیکنان مربوط به باشگاه است و آن ها در ین خصوص تصمیم گیری می کنند. 

تیم فولاد خوزستان روز سه شنبه در یک بازی دوستانه به مصاف تیم جاوید اهواز رفت که با نتیجه 4بر صفر به برتری رسید.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار