تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۵۸۵۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال/ دوئل آبی‌ها در اهواز
تیم های استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور رو در روی حریفان خود قرار می گیرند. 

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا (پنج شنبه) با تک بازی تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران آغاز می شود و در دومین روز این هفته نیز تیم های فولاد و نفت آبادان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

استقلال خوزستان – استقلال تهران

آبی پوشان خوزستانی نیم فصل دوم را با شکست 3 بر صفر برابر تراکتورسازی آغاز کردند تا همچنان شرایط خوبی در جدول رده بندی نداشته باشند و نگرانی هواداران تیم نیز دو چندان شود. استقلالی های خوزستان این هفته در دیداری سخت و حساس رو در روی شاگردان شفر قرار می گیرند که این روزها بسیار آماده، مصمم و با انگیزه نشان داده اند.

با توجه به قرار گرفتن استقلال خوزستان در رده چهاردهم جدول رده بندی و شرایط نامناسب در جدول و همچنین باتوجه به این که استقلال تهران این روزها خوب نتیجه می گیرد و دیگر نمی خواهد به حریفان خود باج دهد، به نظر می رسد دو تیم فردا با انگیزه تر برای کسب سه امتیاز پا به میدان خواهند گذاشت و هواداران دو تیم خوزستانی و تهرانی بازی خوب و جان داری را شاهد خواهند بود.

استقلال خوزستان که برای این دیدار کولیبالی، دورقی و نصاری، سه یار اصلی خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، از ساعت 15 روز پنج شنبه میزبان آبی های پایتخت است. 

نفت تهران – فولاد خوزستان

فولاد با تساوی برابر پرسولیس، نیم فصل دوم را خوب آغاز کرد تا همچنان هواداران تیمش به کسب سهیمه آسیایی امیدوار باشند. سرخ پوشان خوزستانی در نیم فصل اول چراغ خاموش و آرام حرکت کردند و در نهایت به رتبه سومی رسیدند که شاید پیش از آغاز فصل مدنظر کادرفنی جدید و جزو هدف گذاری آن ها نبود اما فولاد نشان داد که امسال مصمم تر از سال های قبل پا به لیگ گذاشته است.

در هفته هفدهم لیگ نیز شاگردان پورموسوی رو در روی نفت تهرانی قرار می گیرند که از ابتدای فصل حال و روز خوشی نداشت و همچنان با مشکلات ریز و درشت دست و پنجه نرم می کند، البته فولادی ها دیگر خوب می دانند که برای رسیدن به سهمیه آسیایی و کسب رتبه قابل قبول، هیچ حریفی را نباید دست کم بگیرند.

فولاد از ساعت 15 روز جمعه در دیداری خاج از خانه به مصاف نفت تهران خواهد رفت.

نفت آبادان – سایپا

شاگردان کمالوند در آغاز نیم فصل دوم خاطره بدی را برای هواداران خود به جا گذاشتند؛ شکست 4 بر صفر برابر استقلال تهران در آزادی نتیجه ای بود که آبادانی ها انتظار آن را نداشتند و به نوعی هواداران را شوکه کرد.

نفت آبادان نیز همچنان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند و این بار هم پس از رفت و برگشت های بسیار کمالوند در پی مشکلات باشگاه، کرار جاسم بازیکن ریز نقش این تیم که آبادانی ها علاقه خاصی به او دارند، اعلام کرده که باتوجه به شرایط باشگاه دیگر نمی تواند ادامه دهد؛ تصمیمی که اگر رنگ واقعیت به خود بگیرد تا حدودی می تواند در عملکرد نفت تاثیرگزار باشد و آن ها را دچار مشکل کند، زیرا "کرار" برای آبادانی ها در نتیجه گیری این تیم کم نگذاشته است.

نفت آبادان اینک در پی جبران آن شکست سنگین برابر استقلال تهران در خانه و با حمایت هواداران رو در روی سایپایی قرار می گیرد که هفته قبل برابر سپاهان به تساوی رضایت داد و اکنون هم نمی خواهد از کورس رقابت ها عقب بماند. همیشه بازی در آبادان باوجود هواداران خونگرم و پرشور این شهر، دیدنی و پرهیجان بوده و پیش بینی می شود که بازی این هفته نفت و سایپا نیز دیدنی باشد.

طلایی پوشان از ساعت 16:45 روز جمعه در ورزشگاه تختی آبادان میزبان سایپا هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار