تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۱۵۸۵۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قهرمانی زود هنگام نفت و گاز مسجدسلیمان در لیگ برتر جودو
تیم نفت و گاز مسجدسلیمان یک هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر جودو کشور، به مقام قهرمانی دست یافت.

سرمربی تیم جودو نفت و گاز مسجدسلیمان از قهرمانی زودهنگام تیمش در لیگ برتر خبر داد و گفت: با توجه به 2 بردی که امروز در هفته سوم مسابقات کسب کردیم علاوه بر قطعی کردن عنوان قهرمانی خود، توانستیم سهمیه آسیا را کسب کنیم.

حبیب ایگدر بازی های تیمش در هفته چهارم و پایانی رقابت ها را تشریفاتی عنوان کرد و گفت: برای کسب این عنوان زحمتهای بسیاری در طول فصل کشیدیم و باید بگویم که عملکرد بازیکنان جوان ما در نوع خود ستودنی بود.

وی با اشاره به 2 بازی تیمش برابر پاس خراسان رضوی و نیروی زمینی گفت: در بازی اول مقابل تیم قدرتمند پاس خراسان صف آرایی کردیم که با نتیجه 5 بر 2 به برتری رسیدیم، بازیکنان این تیم 70 درصد بدنه تیم ملی را تشکیل می دادند و این موضوع حساسیت کار را دوچندان می کرد. 

ایگدر با بیان این که پنج بازیکن تیم خراسان رضوی عضو ثابت تیم ملی هستند در حالی که ما از 2 بازیکن ملی پوش بهره می بردیم افزود: خوشبختانه غیرت و تعصب بچه های ما بر تجربه بازیکنان حریف چربید و توانستیم یک برد شیرین کسب کنیم.

وی ادامه داد: مهدی فتحی پور ملی پوش وزن 73- کیلوگرم ما که یکی از بهترین های تیم محسوب می شود پیش از آغاز مسابقات به وزن قانونی نرسید و مجبور شدیم از بازیکن ذخیره خود امیرحسین خادمیان استفاده کنیم.

سرمربی تیم نفت و گاز مسجدسلیمان افزود: خادمیان در یک بازی بسیار حساس موفق شد محمدمهدی بریمانلو ملی پوش کشورمان را که در مسابقات مسترز هلند به نشان برنز دست یافته بود، با اقتدار شکست دهد.

کیوان بهرامی، قاسم نوری زاد، مهدی فتحی پور(امیرحسین خادمیان)، الیاس علی اکبری، طیب طالبی، محسن عزیزپور(محمدحسین شیخ الاسلامی)، رضا رضایی ترکیب تیم نفت و گاز مسجدسلیمان را در این رقابت ها تشکیل می دادند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار