تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۸۶۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست هیات: وضعیت خوزستان در تیراندازی باکمان بهتر می‌شود
سرپرست هیات تیراندازی با کمان خوزستان گفت: با برنامه‎ریزی و پیگیری، شرایط این رشته در استان بهتر می‌شود. 

رضا رضایی درخصوص میزبانی این هیات از رقابت‌های انتخابی تیم ملی در اهواز اظهارکرد: پس از سال‌ها که هیات تیراندازی با کمان استان در شرایط بدی قرار داشت، با هماهنگی‌ و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد، نقطه عطفی در این رشته ورزشی به وجود آمد و ان‌شاءالله در حال رقم زدن شرایط بهتری برای این رشته هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سرمربی کره‌ای تیم ملی تیراندازی با کمان و همچنین مربیان و مدیران تیم ملی نیز از نزدیک شاهد این رقابت‌ها هستند و امیدواریم در بین نفراتی که از این مسابقات برای اردوی تیم ملی انتخاب می‌شوند، تعدادی از کمانداران استان نیز انتخاب شوند تا ان‌شاءالله در رقابت‌های کاپ آسیا شاهد حضور آن ها باشیم.

سرپرست هیات تیراندازی با کمان خوزستان افزود: برای اولین بار است که در استان خوزستان، چنین مسابقاتی در این سطح برگزار می‌شود و این نویدی برای تیراندازی با کمان خوزستان است. ان‌شاءالله در آینده شاهد اتفاقات بهتری باشیم و همچنین هیات‌های شهرستانی و هیات اهواز تشکیل شوند. در ادامه نیز برای برگزاری مسابقات استانی و فعال کردن تیم‌ها تلاش بیشتری صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه به عضویت خوزستانی‌ها در تیم ملی امیدوار هستید؟ خاطر نشان کرد: به این موضوع امیدوار هستیم و ان‌شاءالله تعدادی از کمانداران استان به عضویت تیم ملی در آیند.

رضایی در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت تیراندازی با کمان خوزستان که، طی سال های گذشته آن فعالیت لازم را نداشت بهتر خواهد شد؟ گفت: ان‌شاءالله با برنامه‎ریزی و پیگیری شرایط بهتر می‌شود. 

وی در پایان گفت: کمتر از 20 روز دیگر نیز میزبان اردوی تیم ملی در استان خوزستان خواهیم بود و از این جهت خوب است که تعدادی از کمانداران خوزستان نیز می‌توانند در این اردو شرکت کنند و از تجربیات سایر ملی‌پوشان و مربیان تیم ملی استفاده کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار