تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۵۸۶۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس هیات گلف خوزستان: نباید به داشته‌های فعلی اکتفا کنیم
رییس هیات گلف خوزستان: نباید به داشته‌های فعلی اکتفا کنیمرییس هیات گلف خوزستان گفت: در حال حاضر نباید به داشته‌های فعلی گلف استان اکتفا کنیم، چرا که لزوم ساختارسازی و توجه ویژه به رده‌های سنی پایه به خوبی احساس می‌شود. 

رضا علیجانی اظهارکرد: خوزستان پایگاه اصلی گلف ایران است و این استان به ویژه مسجدسلیمان قدمت زیادی در ورزش گلف دارد، چرا که همزمان با پیدایش نفت در این منطقه، گلف هم پایه‌گذاری شد و قدیمی‌ترین زمین گلف کشور در این منطقه است.

وی لزوم توجه مدیران ورزش را برای توسعه گلف ضروری دانست و عنوان کرد: ورزش گلف با قدمتی که از آن یاد شد، ظرفیت پیشرفت و گسترش را در کشور دارد ولی باید حمایت شود و اگر مدیران ورزش کشور از این رشته پشتیبانی کنند حتما گلف حرف‌های زیادی برای گفتن در ورزش ایران خواهد داشت.

رییس هیات گلف خوزستان با بیان این استعدادیابی تنها راه پیشرفت این رشته در استان است، گفت: تصمیم ویژه‌ای برای گسترش ورزش گلف در سطح استان گرفته‌ایم و این‌که اقشار مختلف مردم بتوانند در این رشته حضور پیدا کنند، بسیار مهم است. در این زمینه استعدادیابی‌های مناسبی را انجام خواهیم داد تا بتوانیم قهرمان پروری کنیم. 

وی افزود: فرآیند استعدادیابی علمی را در دستور کار قرار داده‌ایم و فکر می‌کنم در کوتاه مدت بتوانیم نسل جدیدی را معرفی کنیم. در حال حاضر نباید به داشته‌های فعلی گلف استان اکتفا کنیم، چرا که لزوم ساختارسازی و توجه ویژه به رده‌های سنی پایه به خوبی احساس می‌شود.

علیجانی با اشاره به حضور یک مربی با دانش بانو در استان، گفت: حضور این مربی در استان باعث می‌شود که ما شاهد حضور بازیکنان و مربیان خوزستانی در تیم‌ملی باشیم و این یک فرصت بسیار خوب است که استعدادهای خوزستانی باید از آن به خوبی بهره‌مند شوند.

وی اظهارکرد: مراحل اولیه مذاکره با این مربی و مدرس گلف انجام شده و به زودی برای آموزش بازیکنان استان، به خوزستان می‌آید. حضور او در این‌جا باعث می‌شود که تیم استان بتواند حضور پرقدرتی در لیگ دسته یک کشور داشته باشد.

رییس هیات گلف خوزستان بیان کرد: همچنین از دیگر اهداف‌مان این است که این مربی از نزدیک استعدادهای خوزستانی را ببیند و بازیکنان ما راحت‌تر بتوانند در جمع گلفبازان برتر کشور قرار بگیرند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار