تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۵۸۷۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان خبر داد:
صدور ویزای۹۰روزه گردشگری برای۱۸۰کشور در فرودگاه‌اهواز
معاون اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه برای ۱۸۰ کشور دنیا در اهواز ویزای گردشگری صادر می‌شود از قابل تمدید بودن مدت این ویزا به سه سال خبر داد.

سید علی بحرینی مقدم در آئین افتتاحیه نخستین خط مستقیم کشتیرانی خرمشهر به عمان در جمع خبرنگاران در اداره بندر خرمشهر با اشاره به افتتاح دفتر صدور روادید فرودگاهی در اهواز با حضور حسن قشقایی معاون کنسولی وزارت امور خارجه اشاره کرد و گفت: در پی افتتاح این دفتر شهروندان ۱۸۰ کشور جهان می‌توانند ویزای خود در ایران را در خوزستان تهیه کنند.

وی به سهولت تردد در استان خوزستان تأکید کرد و گفت: بحث روادید در منطقه آزاد اروند عملیاتی شده است و در مرکز استان خوزستان نیز ویزاهای توریستی ۹۰ روزه در فرودگاه اهواز صادرمی شود که این ویزاها در صورت نیاز به تمدید یا تبدیل به ویزای تجاری و در صورت انعقاد قرارداد از طریق منطقه آزاد اروند تا سه سال قابل تمدید هستند.

معاون استاندار خوزستان در ادامه با یادآور شدن اینکه توسعه ۲۰ تا ۲۱ درصد صادرات غیرنفتی از یکی از بسته‌های پنج‌گانه اقتصاد مقاومتی است، راه‌اندازی از خط کشتیرانی به عنوان فراهم‌کننده زیرساخت صادرات غیرنفتی در میان کشورهای حاشیه خلیج‌فارس یاد کرد.

بحرینی مقدم اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، استان‌های هم‌جوار خوزستان از جمله ایلام، همدان و لرستان صادراتی را که به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس دارند به دلیل نزدیکی مسافت، ارزان‌تر بودن از طریق خط کشتیرانی خرمشهر انجام خواهند داد.

این خط کشتیرانی در آغاز به صورت هر دو هفته یک بار به مقصد عمان حرکت خواهد کرد که طبق گفته بحرینی مقدم در صورت حمایت از این خط کشتیرانی حرکت آن به صورت هفتگی تبدیل خواهد شد.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
این یه حرکت خوب و کار مثبته و برای این شهر و استان برکت داره ایشاله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
خیلی عالیه متشکرم ازشماوهمکاران زحمتکش وغیورمردم خوزستان سربلندوپایدارباشید
:
:
:
آخرین اخبار