تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۱۵۸۷۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس:
مردم از وضعیت اقتصادی گله‌مند هستند
مردم از وضعیت اقتصادی گله‌مند هستندنماینده مردم مسجدسلیمان گفت: برطرف نکردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و از سوی دیگر تلاش برای افزایش نرخ هزینه‌های معیشتی در بودجه ۹۷ از سوی دولت باعث نارضایتی مردم و تجمعات روزهای اخیر شده است.

علی عسگر ظاهری اظهار کرد: متأسفانه مشکلات اقتصادی مردم هرروز در حال افزایش است و برنامه‌های تیم اقتصادی دولت برای رفع این مشکلات نیز تاکنون نتجه ای در پی نداشته است.

وی افزود: افزایش هزینه‌های معیشت با رشد ۵۰ درصدی نرخ پیشنهادی برای برخی حامل‌های انرژی و عدم یک برنامه مدون برای رفع مشکلات اقتصادی مردم و کاهش نرخ بیکاری در بودجه ۹۷ مورد اعتراض مردم است.

نماینده مردم مسجدسلیمان گفت: مردم گله‌مند هستند و به روش‌های مختلف در حال فریاد زدن این گله‌مندی هستند. دولت برای این گلایه‌های به‌حق مردم باید تدبیری بیاندیشد و اجازه افزایش مشکلات اقتصادی را ندهد.

وی عنوان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در تلاش هستند تا با اصلاح بودجه پیشنهادی دولت، کمترین فشار اقتصادی متوجه مردم شود و مشکلات اقتصادی امروز مردم را کاهش دهند.

ظاهری گفت: در تجمعات روزهای اخیر عده‌ای سودجو در میان مردم حضور پیدا کردند و قصد بحران‌آفرینی و تغییر نوع مطالبات را دارند که لازم است مردم با بصیرت ما اجازه جولان دادن به این مغرضان سیاسی را ندهند و مطالبات خود را از مسیر قانونی دنبال کنند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
البته ایشو نباید بدونن که مردم فقط از دولت نمینالند
مردم از قوه قضائیه هم ناراضی و گله مندن
مردم از مجلسی ها هم زیاد راضی نیستن
مردم از برخی نهادهای نظامی و انتظامی هم گله مندند
شما کافیه یه نظر سنجی و چنین چیزی به معنای واقعی بکنید و نگاهی دردمندانه و دلسوزانه به دستگاه ها و ادارات بیندازید و از روحیه و حال و هوای مردم بپرسید
برید در شهرداری
دارایی
اداره برق
اداره آب و...
برید در کارخونه ها
آقا برید در داداگا ه ها
برید بیمارستان ها
آدم های با تجربه و سوخته میفهمن چی میگیم
اما از ما بهترون نه هیچوقت نمی فهمند چون درد نکشیدن
Parmis
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
به خدا قسم تون می دم فکری به حال سرانه مدارس بکنید خسته شدیم از بس کاسه گدایی سمت دانش آموزا گرفتیم به قرآن به جامعه فرهنگیان همه می گن دزد
پاسخ ها
منیژه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
فعلا که آب و برق و گاز تون رو رایگان کردن
برید خد ارو شکر کنید تا بعدا
:
:
:
آخرین اخبار