تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۵۸۸۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
/هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال/
فولاد به دنبال تداوم نتیجه‌گیری/شاگردان ویسی در اندیشه رهایی از قعر جدول
در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم های فولاد، نفت آبادان و فولادخوزستان رو در روی حریفان خود قرار می گیرند. 

در نخستین روز از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور فولاد به مصاف سیاه جامگان می رود و در دومین روز نیز نفت آبادان رو در روی پدیده قرار می گیرد و استقلال خوزستان هم شاگردان علی دایی را پیش رو دارد.

فولاد – سیاه جامگان

فولاد تیم آرام و بی حاشیه این روزهای فوتبال کشور که با برنامه و آرام آرام حرکت کرد و اکنون توانسته در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرد، فردا در هفته هجدهم رو در روی سیاه جامگان تیم قعرنشین جدول قرار می گیرد. دیداری که برد در آن برای فولاد جهت حفظ رده دومی و بیشتر کردن فاصله با رقبای تعقیب کننده و همچنین برای سیاه جامگان جهت فرار از قعر جدول، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

فولادی ها که در دو هفته سپری شده از نیم فصل دوم به نتایج ارزشمندی برابر تیم های پرسپولیس و نفت تهران دست پیدا کرده اند، در بازی فردا با حمایت هواداران خود که این روزها از عملکرد تیم راضی هستند، تنها در اندیشه پیروزی هستند و نمی خواهند پا پس بکشند.

سرخ پوشان خوزستانی در فصل نقل انتقالات نیز بازیکنان خوبی همچون بیت سعید که به خوبی موتور گلزنی اش در بازی با نفت تهران روشن شده و همچنین مجتبی حق دوست و فرشاد سالاروند را هم به خدمت گرفته اند؛ بازیکنانی که به نظر می رسد در بازی های آینده به خوبی می توانند به فولاد برای حفظ بالای جدول کمک کنند.

شاگردان پورموسوی از ساعت 15 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای تیم سیاه جامگان است.

پدیده – نفت آبادان

نفت آبادان که امسال رفت و برگشت های مختلف از سرمربی و بازیکن تا مدیرعامل را به چشم دیده، علی رغم این حواشی و دیگر مشکلاتی که همچنان با آن دست و پنجه نرم می کند، به خوبی نتیجه گرفته است و بودن در رده ششم جدول، جایگاهی است که نفت آبادان طی چند سال گذشته در چنین زمانی از لیگ آن را تجربه نکرده بود.

روز گذشته نیز فرماندار آبادان خبر خوشی برای این تیم مبنی بر واریز مبلغ 3 میلیارد تومان از سوی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به این باشگاه را داشت؛ خبری که مطمئنا روحیه بازیکنان نفت را برای تقابل با تیم پدیده بهتر خواهد کرد.

نفتی ها در هفته هجدهم باید به مصاف پدیده ای بروند که اگر آن شش امتیاز از این تیم کسر نمی شد، شاید اکنون به جای نفت در رده ششم جدول قرار داشت و اکنون نیز شاگردان کمالوند خوب می دانند که به هیچ وجه بازی آسانی با این تیم مشهدی نخواهند داشت.

نفت آبادان از ساعت 14:30 روز جمعه در مشهد میهمان تیم پدیده است.

سایپا – استقلال خوزستان

تیم ویسی امسال هیچ شباهتی به آن تیم قهرمان دو فصل پیش ندارد؛ استقلال خوزستان امسال تیمی بی ثبات، بهم ریخته و همراه با نوسانات بسیار نشان داده که شکست های سنگین اخیر این تیم برابر تراکتورسازی و استقلال تهران نیز نگرانی هواداران آن را هر روز بیشتر از قبل می کند.

استقلالی ها در فصل نقل و انتقالات به جز یکی دو بازیکن جوانی که به خدمت گرفتند که البته آرام طبع هم رباط صلیبی پاره کرد و از لیست این تیم خارج شد، هنوز موفق به جذب بازیکن با تجربه ای که در این برهه بتواند به آن ها در نتیجه گیری کمک کند، نشده اند.

هر چند استقلالی ها مذاکراتی با اسماعیل شریفات، مهاجم سابق ذوب آهن و فولاد انجام داده اند ولی هنوز توافق مالی صور نگرفته است تا دست ویسی همچنان از بازیکنان خالی و مجبور باشد در بازی با سایپا نیز بازهم به جوان های تیمش بازی دهد؛ شرایطی که شاید ویسی را کلافه کرده باشد اما مسوولان باشگاه استقلال امیدوارند که بعد از دیدار با سایپا به نتایج خوبی از مذاکره با بازیکنان مورد نظر برسند. 

آبی های خوزستان در هفته هجدهم برای پایان دادن به ناکامی های خود باید رو در روی تیم علی دایی قرار بگیرند که هفته گذشته شکست سنگینی را برابر نفت آبادان تجربه کرد. نتیجه این بازی برای هر دو تیم به ویژه استقلال خوزستان که در رده چهاردهم جدول قرار دارد، حائز اهمیت است.

استقلالی ها از ساعت 16:30 روز جمعه میهمان تیم سایپا هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار